Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2010

jlp90

Hej.

Jeg har en datter på snart 3 måneder og jeg har sagt ja til at komme i en mødregruppe, men SP vidste ikke hvornår den startede op efter sommerferie. Undre mig lidt at der ikke er sket noget i sagen indtil videre. Mit spørgsmål er hvornår startede jeres mødregrupper op?

Knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

lulleh

jeg blev også tilbudt at gå i mødregruppe her efter sommerferien. da der ikke var nok til en gruppe. men her først i aug ringede hun og sagde der var nok nu og hun ville starte der om tirsdagen. så nu har vi været afsted en gang og næste gang er på fredag..
så der gik faktisk ikke så lang tid.

Anmeld

30. august 2010

LISBETH:-)

Min mødregruppe startede da Elina var 4 uger. Vi mødes hver fredag på skift hos hinanden

Anmeld

30. august 2010

SHERO

Jeg går i sådan en ungegruppe i et sundhedshus hvor der er 2 SP'er med hver gang, så den køre hele tiden, så startede jeg jeg følte mig klar, mener elias var 5 uger.. :-)

Anmeld

30. august 2010

DLM

min startede da magnus var 7 uger han er født 20 juni og vi startede den 13 august efter sommerferien, men havde allerede fået brev den 13 juli om hvem vi var

Anmeld

30. august 2010

jlp90

Så er de nok bare langsomme hos min sundhedsplejeske..hmm

Anmeld

30. august 2010

Low

Min SP har også tilmeldt mig til en mødregruppe og det gjorde hun for ca 2 mdr siden. Jeg sagde at jeg ville i en gruppe med andre unge mødre og hun siger at der er 3 meldt til men der mindst skal være 6 for at vi kan starte op så jeg går bare og venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.