Vil i se vores nye badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Vinker

WAUW!!! Det er godt nok blevet FLOT Tina - Sikke en forandring. Kan skisme godt forstå I er glade for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

TbCp

wamse skriver:

Hvor er det bare super fedt. Kan godt forstå at i er glade for det :-)

Og så er jeg jo skide stolt over at det er min mand der har lavet det meste selv.... min kæmpe computer-nørd mand har skjulte talenter

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Vinker skriver:

WAUW!!! Det er godt nok blevet FLOT Tina - Sikke en forandring. Kan skisme godt forstå I er glade for det!

Tak

Ja det er blevet så godt!

Anmeld

30. august 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Superflot!!!

Tak

(ps. er vild med de nye profilbillede!)

Anmeld

30. august 2010

anmaj

Hold da op hvor er det flot.... WOW  

Er helt vild med jeres nye løsning...

Hvad så med jeres køkken?

Anmeld

30. august 2010

TbCp

anmaj skriver:

Hold da op hvor er det flot.... WOW  

Er helt vild med jeres nye løsning...

Hvad så med jeres køkken?

Tak

I vinterferien rykkede vi vores køkken ind i spisestuen og lavede det til køkken alrum... det er også blevet vildt godt

Anmeld

30. august 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Vi laver mad på badeværelset nu....
Nej okay

I vinterferien rykkede vi vores køkken til spisestuen, så vi fik køkken alrum

Det var meningen vi skulle have de der glasbyggesten, men vi valgte at få en bredere vask, så der er ikke rigtig plads til stenene nu, så det bliver "bare" en glasplade i stedet.

Jo der var udgang fra køkkenet til haven.... så det er der så på abdeværelset nu Lidt skørt, men meget smart om sommeren når vi griller i haven

Udgang til haven er sgu da skide smart..... prøv lige at tænke et par år ud i fremtiden, og overvej hvor mange gange en poolsvømmende datter kommer til at vade ind gennem hele huset med vådt hår og våde fødder for at tisse, drikke, spise, hvad ved jeg.....

Nu kan hun istedet gå direkte på toilettet, for at drikke og tisse, og hun kan nå at tørre fødderne med et håndklæde (som jo oftest findes på et toilet) inden hun fiser hele vejen til køkkenet....

Hold nu kæft mand, det er skide smart med et "ude" toilet det lover jeg dig

Venlig hilsen en der arbejder i skovbørnehave (vuggestue) med udetoilet..... Kæft det er handy

Nåh, men må vi så se køkkenet også?

Anmeld

30. august 2010

TbCp

mariamiss6 skriver:

Udgang til haven er sgu da skide smart..... prøv lige at tænke et par år ud i fremtiden, og overvej hvor mange gange en poolsvømmende datter kommer til at vade ind gennem hele huset med vådt hår og våde fødder for at tisse, drikke, spise, hvad ved jeg.....

Nu kan hun istedet gå direkte på toilettet, for at drikke og tisse, og hun kan nå at tørre fødderne med et håndklæde (som jo oftest findes på et toilet) inden hun fiser hele vejen til køkkenet....

Hold nu kæft mand, det er skide smart med et "ude" toilet det lover jeg dig

Venlig hilsen en der arbejder i skovbørnehave (vuggestue) med udetoilet..... Kæft det er handy

Nåh, men må vi så se køkkenet også?

Arhh ja ski da.... det havde jeg ikke lige overvejet...

Har oprettet en tråd herinde da køkkenet var færdigt... ser lige om jeg kan finde den..

Anmeld

30. august 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Arhh ja ski da.... det havde jeg ikke lige overvejet...

Har oprettet en tråd herinde da køkkenet var færdigt... ser lige om jeg kan finde den..

Hehe okay

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da bare SKIDEFLOT!!!!!! Har i selv bygget det hele?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.