Søvn 9-10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2010

>>Carina<<

Hvor meget sover jeres børn på 9-10 mdr?

Min søn har lææænge kun sovet 2 lure i løbet af dagen på gennemsnittet ca.timer sammenlagt.
Nu er han begyndt de sidste dage kun at sove én lur på 1½ time ca. Han blir 10 mdr på torsdag.
Sover jer andres også så lidt om dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Maise

ja min pige er godt nok ikke 10 mdr. hun bliver 8 mdr i morgen og sover stadig 3 lure, formiddag, over middag og eftermiddag. hun havde lige en uge hvor vi var i sommerhus hvor hun kun sov 2 lure, en formiddag og en eftermiddag. Er ved at få to tænder i overmund, er forkølet og et tigerspring( uge 37) fornemmer jeg. Måske derfor 3 lure igen. Synes da det er flot hvis han allerede går ned på 1 lur om dagen nu. håber min pige når ned på en lur når hun starter i vuggestur midt ijanuar. der er hun 1 år og 14 dage.

Anmeld

30. august 2010

Laulund87

Min datter er 9 måneder og hun sover meget, synes jeg.

Mellem 8-9

12-14

16-17.30

Hun har endda skåret ned på søvnen de sidste måneder. Nogle dage sover hun da mindre, men ikke meget for så fungerer hun slet ikke!

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

Hvor er det vildt at min søn ik gider sove mere det resulterer også i at han så er træt nu her ved seks tiden og må trække den til 19.30 hvor han så nogen gange først overgivet sig kl 20. Igår først 21.15 :-0

Anmeld

30. august 2010

Brams

Min datter er 10 mdr. og hun sover 2 lure om dagen, de fleste dage er det ca. 2 timer den første gang og ca. 1-1½ time anden gang.

Hun starter i DP på onsdag så der begynder selvfølgelig en anden rutine, men stadig med 2 lure om dagen.

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

Brams skriver:

Min datter er 10 mdr. og hun sover 2 lure om dagen, de fleste dage er det ca. 2 timer den første gang og ca. 1-1½ time anden gang.

Hun starter i DP på onsdag så der begynder selvfølgelig en anden rutine, men stadig med 2 lure om dagen.

Min søn starter i vuggestue på onsdag så er spændt på hvordan det blir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.