Hejsa med alle
Ja som overskriften siger er vi nu hjemme med vores pragt eksemplar af en dejlig dreng
.
Først tusinde tak til Katrine for viderbringelsen af vores store nyheder!! Du er sku en darling!! Love YOU!
Og Jules og SarahB tak for jeres også
Nåh men det hele startede egentlig fredag hvor jeg havde en masse små niv og øv så vi tog til tjek på fødegangen men de sendte mig hjem igen med ca. 1 cm livmoderhals. HMMMM!
Vi gik byen tyndt og hyggede os med tøserne men der skete ikke rigtig mere. FØR kl. 4.00 lørdag morgen. vågnede egentlig først helt op fordi kasper skubbede til mig jeg vendte og drejede mig helt vildt. og så gik det op for mig at jeg faktisk havde veer. Gik nærmest i panik men fik mig et bad og ringede så til fødegangen. vi skulle bare komme når vi var klar. så vi var på fødegangen kl.- 6 og til min rad var jeg to fingre åben så der gik nok lige et par timer. vi skulle gå en tur og komme tilbage. det gjorde vi så i 2 stive timer. da vi kom tilbage havde der været vagtskifte så en ny meget sød jordmoder var mødt ind.
Hun fandt en stue til os var bare rigtig sød. men jeg åbnede mig bare ikke rigtig. det hele gik langsomt men styrken på veer steg drastisk!
carina som jordmoderen hed sluttede sin vagt kl. 16. ØV ØV men da hun gik var jeg STADIG kun næsten 5 cm åben. Jeg var helt grædefærdig. inden hun gik fik hun overtalt mig til få lavement som jeg absolut ikke ville have hjemmefra.
men det viste sig ikke at være så slemt så jeg overlevede.
Ind mødte en ny gammel garvet jordmoder ind og jeg tænkte bare PIS OS hende den anden var bare så sød. Men hun mente at jeg skulle have epidural blokade så de kunne give mig et vedrop som ret hurtigt satte gang i tingene
HMM JEG HADER NÅLE så havde også frabedt mig at få den- men men endnu engag fik de overtalt mig og gud hvor var jeg glad. da den blev lagt havde jeg haft sindssyge veer i 12 timer.
da jeg fik den blev alting bare fryd og gammen klokken var nu 19.00 ca. jeg følte jeg kunne klare hele verden og følte mig en smule bims i bøtten.
Nåh men på de næste 1 1/2 time åbnede jeg mig fra de 5 cm til fuld åbent. og da klokken var halv ni havde jeg en smule smerte ved veerne. jordmoderen undersøgte mig og sagde ja men vi skal da til at føde. Jeg gik helt kold da jeg faktisk følte det som om jeg skulle SKIDE(sorry). så der fik jeg også bare sagt at jeg skulle satme ikk føde jeg skulle skide.ha ha. men jeg fik af vide at nu skulle jeg altså presse. og den næste time husker jeg stort set ikke. andet end sindssyge smerter og irriterende mennesker som blev ved med at sige jeg var rigtig god- jeg var fandme ikke god så havde han jo været ude. men ca een time efter presseveerne startede sagde det smut og ud kom min basse af en dreng helt perfekt uden trykken eller andet og jeg stor tudede af glæde og havde glemt alt om smerte.
Han var 53 lang og 3880gr. så en bolle men fuck hvor er han skøn!
Jeg var bristet lidt og skulle sys - hvilket mit temperament ikke var til på det tidspunkt så der kom lidt edder og forbandelser fra min mund.
Vi er nu hjemme og har fået sovet han er sindssyg dejlig og et pragt eksemplar uden lige. mælken løb til igår aftes og det eneste der er ubehageligt nu er mit haleben der er godt trykket og som gør ondt. 
mere følger men bassen skal have mad nu!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld