Jeg er så bekymret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg er simpelthen så bekymret for, at tingene ikke er som de skal være. Der er bare et eller andet, som siger mig, at der er noget galt, dog kan jeg ikke sætte en finger på, hvad det skulle være.

Jeg er i dag 7+3. Jeg har ingen symptomer overhovedet og har heller ikke haft det. Da jeg var 5+5 blev jeg skannet, men de kunne intet foster se, kun blommesækken.

Jeg tror, at noget af bekymringen skyldes de manglende symptomer og det manglende foster. Jeg har dog fået af vide, at det er helt normalt, at der intet foster er så tidligt. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal holde hovedet koldt helt indtil NF om ca. 5 uger

Jeg skriver som anonym, da familien endnu ikke kender til gravidteten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Vil først og fremmest sige tillykke med graviditeten....

Også vil jeg trøste dig med at det er helt alm at tænke som du gør og have de bekymringer, det tror jeg alle der har prøvet at være gravid vil kunne skrive under på.....

Lige fra start og til den dag du sidder med baby i armene vil du bekymre dig om babyen nu er oki inde i maven. Og bedst som man tror det bliver beder når man begynder at mærke liv, så starter nye bekymringer. Så bevæger baby sig ikke så meget som dagen før, og nogen dage måske slet ikke..... Bekymringerne er en del af det at være gravid!

Kram

Anmeld

30. august 2010

Chewy

Hej med dig,

Kender følelsen alt for godt. Jeg har kun få symptomer, men de klassiske som overvældende træthed og kvalme oplever jeg slet ikke. Ikke endnu ihvertfald.

Jeg synes, du skal betale for en tryghedsscanning hvis du kan. Det er ikke godt for dig, at du skal gå og stresse over det i 5 uger endnu. Det er heller ikke godt for den lille spire.

Derudover vil jeg sige, at da jeg blev skannet kunne de heller ikke se noget, men fik også af vide, at det var helt normalt så tidligt i forløbet. Var ca. 4 uger henne der, og fik af vide, at man ikke ville kunne se noget før tidligst uge 6.

Op med humøret og tro på det. Glæd dig over din graviditet, og så se om du kan købe en ekstra scanning. Det ville give dig ro i sindet.

Knus Nina 

Anmeld

30. august 2010

Muffinmus

har selv betalt mig fra tidlige scanninger fordi jeg efter både ma og sa ikke orker at gå rundt og være nervøs....vil hellere have den dårlige besked, komme videre osv tidligt i forløbet.

Men hvis du ingen historie har med hverken ma eller sa eller noget lign, så prøv at slappe af og tro at det da nok skal gå:-)

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

Det kan godt være, at jeg skal snakke med kæresten om, at vi skal betale os fra en tryghedsscanning. Det kan godt være, at pengene er givet godt ud i sidste ende. For jeg synes godt nok, at de næste 5 uger virker uoverskueligt lange. Og jeg har rigtig svært ved at glæde mig ordentligt fordi jeg frygter, at det går galt eller at det ikke ser okay ud, når vi kommer til NF.

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er ked af at man ikke lige kan sige noget for at gøre dig mere tryg ligenu. Desværre er det bare dagene der skal gå, men jeg tror ikke at du skal være bekymret over de ikke kan finde den, når du er 5+5

Masser af positive tanker i din retning.

Anmeld

31. august 2010

S.Maria

Hej

Må jeg spørge hvorfor du er blevet scannet så tidligt? Er den første scanning ikke først omkring uge 12?

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Ja det må du da

Det blev jeg fordi jeg havde utrolig mange smerter, så de ville være sikre på, at graviditeten ikke sad udenfor livmoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.