Bleer fra Fakta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2010

patella

Er der nogen der kender Fakta´s bleer? Mener de hedder Pusletid. I weekenden var jeg kommet afsted med for få bleer i pusletasken (troede jeg), så jeg måtte et smut i Fakta, for at være sikker på jeg havde nogle hvis jeg skulle løbe tør efter lukketid. Men det nåede lige at passe med de bleer jeg havde med alligevel. Nu er jeg så i tvivl om jeg skal bruge dem, eller få pengene tilbage. Pakken er jo uåbnet. Jeg plejer at bruge dem fra Landlord (købt i Rema 1000)
Er der nogle der kender Fakta-bleerne og er de gode nok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Dansker I Holland

patella skriver:

Er der nogen der kender Fakta´s bleer? Mener de hedder Pusletid. I weekenden var jeg kommet afsted med for få bleer i pusletasken (troede jeg), så jeg måtte et smut i Fakta, for at være sikker på jeg havde nogle hvis jeg skulle løbe tør efter lukketid. Men det nåede lige at passe med de bleer jeg havde med alligevel. Nu er jeg så i tvivl om jeg skal bruge dem, eller få pengene tilbage. Pakken er jo uåbnet. Jeg plejer at bruge dem fra Landlord (købt i Rema 1000)
Er der nogle der kender Fakta-bleerne og er de gode nok? 

Hejsa Jeg har brugt bleer fra fakta og aldi og jeg synes begge slags er meget gode Og så er de billige Så jeg tror godt du kan få glæde af dem

Knus Sussie 29+0

Anmeld

30. august 2010

Low

Jeg har ikke lige prøvet de bleer fra fakta men jeg har arbejdet der for 4 år siden og der blev de solgt i stor stil så jeg tror at de er gode nok . Jeg køber selv bleer i lidel og der koster en pakke med 56 stk 50kr og de er super her hjemme

Anmeld

30. august 2010

Roskildepigen

Jeg er ikke vildt begejstret for bleerne fra Fakta. De er meget stive og hårde i det. Og virker ubekvemmelige at have på (i mine øjne - har ikke prøvet dem &nbsp

Er tilgengæld glade for Landlord bleerne, så jeg ville nok bytte dem hvis jeg var dig.

Tine

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

synes de har en elendig pasform, og er tykke...

Anmeld

30. august 2010

patella

....tusind tak for alle jeres svar! - jeg får pengene tilbage tror jeg. De koster det samme som Landlord bleerne, så jeg kan ligeså godt få nogle bleer jeg kender for pengene 

Anmeld

30. august 2010

Lone Jakobsen

her bruger vi mange forskellige slags, og har været fint tilfreds med dem fra fakta. 

Anmeld

2. september 2010

KajaHH

Jeg bruger dem med meget god erfaring, jeg har brugt dem til 3 børn nu og har intet at klage over.

Jeg køber kun dem, eller også dem fra lidl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.