Vuggestue skift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Livas mor

Åhh må lette mit knuste hjerte efter flere timers gråd.

Liva har nu gået i sin vuggestue i 1 måned og lige fra første dag var kemien der bare ikke. I selve indkøringen som varede to uger var der fire forskellige der stod for det, og der bliver på ingen måde taget hensyn til hun kun er 9 måneder, så hun må først sove når de andre skal sove til middag.

Nu overvejer vi at ringe til Pladsanvisningen (puha de er bare sådan nogle hårde nysere) og fortælle dem om vores barns mistrivsel i vuggestue, og at hun har behov for en meget lille vuggestue eller dagplejer.

Nogen der har prøvet det samme?

Hilsen en mor som slet slet ikke kan klare at hendes datter er SÅ ulykkelig dagen lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

charlottekri

når de er så små SKAL de have en formiddagslur!! ring til pladsanvisningen og få en dp!!

Anmeld

30. august 2010

Livas mor

charlottekri skriver:

når de er så små SKAL de have en formiddagslur!! ring til pladsanvisningen og få en dp!!

Jeg har diskuteret fordele og ulemper med mig selv hele dagen, og tror mest jeg hælder til at ringe og høre dem hvad vi så har af muligheder. Frygter mest at vi kommer i bunden af ventelisten, og så er vi jo lige langt,, Åh hvor er det frustrerende

Anmeld

30. august 2010

charlottekri

Livas mor skriver:

Jeg har diskuteret fordele og ulemper med mig selv hele dagen, og tror mest jeg hælder til at ringe og høre dem hvad vi så har af muligheder. Frygter mest at vi kommer i bunden af ventelisten, og så er vi jo lige langt,, Åh hvor er det frustrerende

jamen hvis de ikke kan opfylde dit barns mest basale behov i vuggestuen, så ser jeg virkelig ikke anden løsning. og så mener jeg at kommunen burde hjælpe dig! (dog uden at være sikker) der er ikke andet for end at ringe til dem i morgen og sige det som det er...

Anmeld

30. august 2010

Mor-til-asta-09

Livas mor skriver:

Liva har nu gået i sin vuggestue i 1 måned og lige fra første dag var kemien der bare ikke. I selve indkøringen som varede to uger var der fire forskellige der stod for det, og der bliver på ingen måde taget hensyn til hun kun er 9 måneder, så hun må først sove når de andre skal sove til middag.

Nu overvejer vi at ringe til Pladsanvisningen (puha de er bare sådan nogle hårde nysere) og fortælle dem om vores barns mistrivsel i vuggestue, og at hun har behov for en meget lille vuggestue eller dagplejer.

Hilsen en mor som slet slet ikke kan klare at hendes datter er SÅ ulykkelig dagen lang

Vil klart anbefale en DP når hun er så lille.. Min Asta startede da hun var 7 mdr i DP, og de første 3 mdr sov hun formiddagslur.. f.eks 9-9.45, så kunne hun holde til de andre skulle sove kl.12.15..

RING RING RING RING og få en anden plads...

Anmeld

30. august 2010

<3

Livas mor skriver:

Skift skift skift! Vi har skiftet to gange. Den første gang nægtede Tjalfe at være der. I 4mdr blev jeg kaldt derned efter 15-20min. Det var uudholdeligt. Så skiftede vi, der faldt Tjalfe til med det samme men vi kunne ikke lide stedet. Så snakkede jeg med min sp om at vi overvejede at flytte ham igen, og hun sagde at det nytter ikke noget at forældrene eller barnet ikke er glade så SKIFT! Sålænge de har et stabilt hjem så burde det ikke gøre nogen forskel.

Så søde - skift!

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Se at find et andet sted!!!

Når hun er så lille kan hun da på ingen måde holde uden en formiddagslur! Hvad er det da for noget!

Stort set alle mine dagplejeunger har sovet formiddagslur den første tid her. Fik to piger på 6 og 7 mdr. og de sov formiddagslur til de var 1 år.
Jeg kortede den af, men så de var friske til at lege med de andre og kunne sove til middag sammen med de andre ved 12.30-tiden

Og hvis kemien ikke passer oveni de andre ting, så er det bare med at få hende et andet sted hen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.