Hjæælp, jeg er forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2010

suuki

I morges tog jeg en g-test, som viste negativ efter lidt tid, jeg lod den ligge på badeværelset, og gik så i seng igen, da jeg så efter noget tid stod op, og skulle smide den negative test ud, var den sgu POSITIV..

Er der nogen det har prøvet det før, og hva skal jeg tro?

Håber selvfølgelig den er der nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

serinasmor

mener desværre der står på pakkerne at ændring i resultatet efter 10 min ikke er gældende

Anmeld

30. august 2010

Maja88

jeg havde samme oplevelse. Og fik at vide den skal vise positiv inden for den tidsramme der er sagt. Havde de der positivt tester over tiden op til min menS.

Men hvor meget er du gået over? Jeg fik taget en blodprøve ved lægen da jeg efter 12 dage over tid stadig ikke testede positivt.

Anmeld

30. august 2010

twinboys

Jeg ville tage en ny test imorgen tidlig hvis det var mig... og pøj pøj

Anmeld

30. august 2010

suuki

Ja det står der nemlig også.

Men har læst mig til at, der er nogle hvor det viste sig at den var god nok, så håber lidt det samme gælder for mig 

Jeg er gået 5 dage over tid, men prøver at købe en anden slags test, måske det giver bedre udslag

Anmeld

30. august 2010

suuki skriver:

I morges tog jeg en g-test, som viste negativ efter lidt tid, jeg lod den ligge på badeværelset, og gik så i seng igen, da jeg så efter noget tid stod op, og skulle smide den negative test ud, var den sgu POSITIV..

Er der nogen det har prøvet det før, og hva skal jeg tro?

Håber selvfølgelig den er der nu

Jeg tør godt sige tillykke!!! 

Sådan har jeg også selv oplevet det..

Anmeld

30. august 2010

oo

jeg har også haft sådan en test - jeg var så gravid udenfor livmoderen

du kan ikke stole på den test alene, men prøv med en ny imorgen tidlig eller om et par dage og se om stregen ikke kommer indenfor tid

Anmeld

30. august 2010

Sabrina2014

Jeg har oplevet det uden der var noget.. Håber ikke det er sådan for dig, hvis du gerne vil være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.