NF scannings billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Maria-s

Hejsa,

Ville bare lige dele mit store øjeblik med jer. Var til NF i dag. Fuck hvor var det vildt. - jeg TUDEDE løs i starten da det gik op for mig at jeg lå og så på vores baby der er inde i MIN mave. Ja jeg sidder helt og får tåre i øjnene bare ved at tænke på det igen.

Jeg har en sund og rask baby i min mave, hjertet banker derud af og den spjætter på livet løs. Fik resultatet i lav risikogruppen, så bare super.

Jamen jeg er sgu lidt tom for ord. det er bare så vildt det her

- Den ovenud lykkelige Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mullesmith2

Åhh der er ikke noget bedre end NF det er den bedste scanning overhovedet... gode billeder, sød lille nus derinde tillykke med den lille bebs.

Anmeld

30. august 2010

lisesp83

Åha sikke nogle fine billeder du fik der.

Kan godt huske hvor vild en oplevelse det var..

Stort tillykke med det dejlige resultat.

Knus Lise ( med en datter på 4 mdr nu)

Anmeld

30. august 2010

AnneBJ

Sikke fine billeder!! Tillykke med den dejlige oplevelser, glæder mig til det er min tur inden så længe!

Anmeld

30. august 2010

oerbaek

Åhhh hvor dejligt at se

Jeg skal til NF scanningen og håber selvfølgelig at få samme svar som dig... jeg er ret bekymret for om tingene er som de skal være.. .

Jeg har været på pencelin nu i 4 uger for blærebetændelse og den er stadig ikke væk og er ret bekymret for om baby kan tage skade af alt den pencelin.

Men jeg glæder mig til NF i morgen og forhåbentlig få nogle lige så fantastiske billeder som du har der

Anmeld

31. august 2010

Mus84

Hej og meget stort tillykke!

Hvor er det nogle skønne billeder, glæder mig til det er min tur til en NF..

hvad uge er du i? jeg er nemlig kun i uge 6+0 - 7+0, jeg har min første gravitetsundersøgelse hos lægen ons d.8.. Så glæder mig til det bliver min tur til man ordentlig kan se barnet for sig og virkelig opdage man jeg gravid!

Men er du så i den sikre zone nu? har du sagt det til familie mv??

Du får lige en

Anmeld

31. august 2010

Maria-s

linda84 skriver:

Hej og meget stort tillykke!

Hvor er det nogle skønne billeder, glæder mig til det er min tur til en NF..

hvad uge er du i? jeg er nemlig kun i uge 6+0 - 7+0, jeg har min første gravitetsundersøgelse hos lægen ons d.8.. Så glæder mig til det bliver min tur til man ordentlig kan se barnet for sig og virkelig opdage man jeg gravid!

Men er du så i den sikre zone nu? har du sagt det til familie mv??

Du får lige en

Tak for krammeren

Jeg var til min scanning 13+3 (eller egentlig 13+2 men blev rykket en dag ) Og vi skal til MD scanning den 12 okt så DET glæder vi os til for det var da det største jeg har oplevet, at se min baby!

Vi fortalte det til vores forældre, søskende og jeg til mine 2 tætteste veninder det, da vi fandt ud af det og det var i 5. - 6. uge.

Men ja sådan rent statistisk skulle jer gerne være ovre "risikoperioden", så det holder vi fast i herhjemme og tror på vi til marts skal være forældre til en sund og livlig sprællebasse Jeg har også fortalt det på arbejde og de tætteste venner nu. Fortalte det på arbejde da jeg var i uge 11 fordi jeg har haft rigtig meget kvalme og ikke længere følte jeg kunne skjule det, da jeg var nødt til at have en del fraværdsdage..

Anmeld

31. august 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Sikke fine billeder!! Tillykke med den dejlige oplevelser, glæder mig til det er min tur inden så længe!

Tak søde Ja du skal virkelig glæde dig. Det er bare så stor en oplevelse

PS: hvis du har bare lidt nemt til tåre, så drop mascaren Jeg taler af erfaring. Lignede en panda da jeg forlod sygehuset hehe

Anmeld

31. august 2010

Mus84

Maria-s skriver:

Tak for krammeren

Jeg var til min scanning 13+3 (eller egentlig 13+2 men blev rykket en dag ) Og vi skal til MD scanning den 12 okt så DET glæder vi os til for det var da det største jeg har oplevet, at se min baby!

Vi fortalte det til vores forældre, søskende og jeg til mine 2 tætteste veninder det, da vi fandt ud af det og det var i 5. - 6. uge.

Men ja sådan rent statistisk skulle jer gerne være ovre "risikoperioden", så det holder vi fast i herhjemme og tror på vi til marts skal være forældre til en sund og livlig sprællebasse Jeg har også fortalt det på arbejde og de tætteste venner nu. Fortalte det på arbejde da jeg var i uge 11 fordi jeg har haft rigtig meget kvalme og ikke længere følte jeg kunne skjule det, da jeg var nødt til at have en del fraværdsdage..

Åh ja så kan i glæde jer  tillykke med den dejlige nyhed..

Kan slet ikke vente til vi skal til NF, mig og min kæreste har nemlig aftalt at vi først fortæller familie mv det, omkring uge 12 så er riskoen for abort jo overstået.. Ved ikke hvorfor men er så bange for at fortælle det til familie og venner og der derefter sker noget.. Så tør ikke at vide mig sikker før jeg er helt sikker..  Og så har man os et billede at vise..

Hvornår begyndte du at kunne se en bule på din mave og kan du det nu?

Hvad er det nu en MD scanning er? er det der man kan se kønnet?

Anmeld

31. august 2010

Maria-s

linda84 skriver:

Åh ja så kan i glæde jer  tillykke med den dejlige nyhed..

Kan slet ikke vente til vi skal til NF, mig og min kæreste har nemlig aftalt at vi først fortæller familie mv det, omkring uge 12 så er riskoen for abort jo overstået.. Ved ikke hvorfor men er så bange for at fortælle det til familie og venner og der derefter sker noget.. Så tør ikke at vide mig sikker før jeg er helt sikker..  Og så har man os et billede at vise..

Hvornår begyndte du at kunne se en bule på din mave og kan du det nu?

Hvad er det nu en MD scanning er? er det der man kan se kønnet?

Jeg synes først jeg er begyndt at kunne se noget her i sidste uge, men der synes jeg så virkelig også at der er sket noget. Fra onsdag til søndag var jeg på tøsetur til Berlin og de andre piger sagde også "guuud du har jo fået mave" da vi kom til lørdag. Onsdag var det ikke fordi man kunne se det vilde, så ja her de sidste par dage synes jeg at man er begyndt at kunne se en lille mave

Ja jeg håber da meget at vi kan få kønnet af vide når vi skal til næste scanning. Ellers kommer jeg nok til selv at købe en scanning på privalt klinik for jeg vil virkelig gerne vide det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.