Adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg skal i skolen lave et projekt om ADHD og ´har valgt at skrive om Voksne med ADHD. så nu spørg jeg ger her inde om der er nogen her inde der evt selv er voksen med ADHD eller kender nogen og kan fortælle om det. vil se hvor meget info jeg kan få om det emne. i kan også skrive en privat besked til mig hvis i hellere vil det.

på forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

NinaNymannMadsen

opper den lige. og håber nogen vil skrive et svar da jeg meget erne vil høre nogen personlige beretninger. de kommer dog ikke med i min report med navn og det hele, vil tage korte træk der fra, så folk kan få et indblik i en voksens liv med ADHD sådan overordnet.

Anmeld

30. august 2010

Grynt

Har du prøvet ADHDs forening? På facebook er der også nogle sider. Desuden er det ADHD uge fra 2-12 sep. Måske du der finder hvad du søger?

Hilsen Grynt

Anmeld

30. august 2010

NinaNymannMadsen

Grynt/Tina skriver:

Har du prøvet ADHDs forening? På facebook er der også nogle sider. Desuden er det ADHD uge fra 2-12 sep. Måske du der finder hvad du søger?

Hilsen Grynt

ja det har jeg. men det var nu også mere for at få en personlig beretning om det.

Anmeld

30. august 2010

wamse

Altså min eksmand har ADHD i svær grad, så hvis du kan bruge den viden jeg har fået igennem det forhold, så skriv en pb til mig om hvad du præcis gerne vil vide noget om ;-)

Anmeld

30. august 2010

NinaNymannMadsen

wamse skriver:

Altså min eksmand har ADHD i svær grad, så hvis du kan bruge den viden jeg har fået igennem det forhold, så skriv en pb til mig om hvad du præcis gerne vil vide noget om ;-)

okay. det er også rart nok at få viden ude fra. fra folk der har oplevet det på tæt hold. så finder lige nogen spøgsmål og skriver dem til dig

Anmeld

30. august 2010

Grynt

Min x har også adhd. Mine 2 yngste har det også, mine 2 ældste skal udredes og det skal jeg også. Så skriv en pb hvis du har spørgsmål

KH

Anmeld

30. august 2010

NinaNymannMadsen

Grynt/Tina skriver:

Min x har også adhd. Mine 2 yngste har det også, mine 2 ældste skal udredes og det skal jeg også. Så skriv en pb hvis du har spørgsmål

KH

jamen det gør ejg da lige så. kan nemlig også bruge noget om børn med ADHD da en af dem ejg arbejder sammen med skriver om børn med ADHD.

så smider lige en privat besked til dig om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.