Tror min mens. er på vej :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Ann.

Ved ikke lige hvordan det er med udflåd, men har lidt udflåd nu og lidt murren i underlivet, så er bange for at min træthed skyldes at min mens. er på vej. (2-4 september)

Kan man godt have øget udflåd tidligt i en graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Ann.

30. august 2010

twinboys

Godt spørgsmål... men håber da at man godt kan have det... og at du så er gravid...

Majbritt

Anmeld

30. august 2010

Ann.

twinboys skriver:

Godt spørgsmål... men håber da at man godt kan have det... og at du så er gravid...

Majbritt

Ja, ikke?

Jeg ved jo at man kan have øget udflåd i graviditeten - men så tidligt? Hmm, ville være 3+5 idag, hvis jeg er (men tester ikke endnu! TØR IKKE! )

Anmeld

30. august 2010

quar20

Da jeg var gravid med Tino havde jeg MEGET udflåd fra ægget havde sat sig fast og fast indtil uge 9..!!

Så du må se tiden an.. Det kan også være at din krop reagerer på at du tænker over testen osv..!! Aner det faktisk ikke..

Anmeld

30. august 2010

SoffiLine

jeg har ekstrem meget udflåd & lægen har fortalt mig at det er meget normalt.

knus soffi 11+2

Anmeld

30. august 2010

Ann.

quar20 skriver:

Da jeg var gravid med Tino havde jeg MEGET udflåd fra ægget havde sat sig fast og fast indtil uge 9..!!

Så du må se tiden an.. Det kan også være at din krop reagerer på at du tænker over testen osv..!! Aner det faktisk ikke..

Synes ikke jeg tænker meget over selve testen - prøver at skubbe det lidt væk, for ellers render jeg bare ud og tester i tide og utide : Haha

Har sagt til mig selv at jeg ikke vil tænke på testen før jeg har test dag, som er tidligst på torsdag, men vil helst vente til lørdag

Anmeld

30. august 2010

quar20

Jo men alligevel så har man det i baghovedet.. =) Det har jeg ihvertfald haft tidligere.. =)

Håber det lykkes.. =) Men ja lad og vente til lørdag også venter jeg spændt på en opdatering herinde

Anmeld

30. august 2010

Ann.

SoffiLine skriver:

jeg har ekstrem meget udflåd & lægen har fortalt mig at det er meget normalt.

knus soffi 11+2

Okay - jamen så håber jeg da at det er et godt tegn

Anmeld

30. august 2010

Ann.

quar20 skriver:

Jo men alligevel så har man det i baghovedet.. =) Det har jeg ihvertfald haft tidligere.. =)

Håber det lykkes.. =) Men ja lad og vente til lørdag også venter jeg spændt på en opdatering herinde

Selvfølgelig er det i baghovedet Men jeg holder ud så længe jeg kan - gerne til lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.