Hvor meget sex på ægløsningsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.795 visninger
11 svar
1 synes godt om
30. august 2010

vivs123

hej piger.

Jeg havde ægløsning i går og vi havde derfor et projekt hjemme i soveværelset.

Vi hyggede os fra morgen af, derefter tog vi på familiebesøg, men aftalte at "hygge" igen om aftenen. Da vi så senere skulle til det, kunne min kæreste ikke få udløsning, hvilket ALDRIG er sket før!

Jeg var en smule irriteret, men det er jo hvad der kan ske...

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer efter, hvor meget sex i har på selve ægløsningsdagen, og tror i at en gang er nok?

Jeg har selv en fornemmelse at, at der ikke har været bid, men håber...

Hilsen Vivs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

oo

det bedste er jo ikke at centrere sexeriet på kun een dag. sædceller kan overleve op til fem dage i kvinden og hvis I knalder tusind gange på en dag, så blir sæden dårligere og dårligere kvalitet for hver runde. Så knald ca hver anden dag igennem hele cyklus, så rammer I både før, efter og lige på

Anmeld

30. august 2010

vivs123

Nå okay. vi havde også sex Fredag, og så kunne vi jo også gøre det i aften? Ahr syns ikke det er nemt at hitte ud at gåden omkring at blive gravid...

Anmeld

30. august 2010

oo

vivs123 skriver:

Nå okay. vi havde også sex Fredag, og så kunne vi jo også gøre det i aften? Ahr syns ikke det er nemt at hitte ud at gåden omkring at blive gravid...

naaaaj, det er nok netop fordi det ER en gåde, at blive gravid man må bare knalde og så krydse fingre for at æg og sædcelle mødes, finder vej og graver sig fast. når man ved hvor omstændig en proces det egentlig er, at blive gravid, så kan man godt overraskes over at så mange blir det hver eneste dag

Anmeld

30. august 2010

vivs123

ja det må du nok sige... Vi har prøvet i over et år nu, og har stadig ikke haft held med det, men håber den er der denne gang, for er sikker på jeg havde ægløsning i går!

Anmeld

30. august 2010

Ann.

Har man ikke en ÆL periode på 4-5 dage?

Der er da ikke kun en dag hvor det er muligt at blive gravid?

Mener man siger sex hveranden dag - så skulle man være rimelig godt dækket

Anmeld

30. august 2010

vivs123

jeg er ret sikker på at man kun har ægløsning i ca. 24 timer???

Anmeld

30. august 2010

Ann.

Det hedder altså en periode på 4-5 dage, men midt i de dage er der 24 timer hvor der er størst mulighed for befrugtning. Som hovedregel hedder det mellem 12-16 dage efter første mens. dag. Men der er mulighed for at blive gravid alle de dage i ÆL perioden.

Anmeld

30. august 2010

vivs123

er det rigtigt??? Nå for søren, jamen det lyder da bare dejligt, så er der jo ikke andet for end at krydse fingre!

Anmeld

30. august 2010

twinboys

Ja det kan være et helt puslespil... men pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.