æhm sker der lige :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. august 2010

louise8723

Ej men altså.. er sq lidt paf..

Jeg er lige begyndt på kørekortet og får jo så at vide at man skal have fat i denne læge attest.. Får utrykkeligt at vide at det er kun hos egen læge at man kan få den, medmindre at egen læge holder ferie over 2 uger.. og så skal man vise bevis derpå.

Nå men fint tænker jeg så og ringer til lægen.. hvor hun så giver mig en tid til en af lægehjælperne?! - Gentager så hvad jeg fik at vide på køreskolen og får så bare smidt et svar i hovedet hvor hun siger "nu har jeg altså været her i mange år og laver tid til disse dagligt så jeg ved hvordan det foregår"

æhm okay? men fik jo at vide på skolen hvordan og hvorledes.. nå nå tænker jeg så og tager imod tiden mens jeg siger at så vil jeg lige høre dem ad på skolen.. hvor hun så bliver lidt fornærmet..

samme dag er jeg til teori og fortæller så hvad jeg fik at vide.. og mon ikke jeg får det samme at vide som sidst jeg var her..

Så her for 30 min siden ringer jeg så igen og får endda den samme i røret fra sidst.. og forklare så hvordan og hvorledes.. og endnu engang bitcher hun mig fuldstændig og spørger så om hun skal få en læge til at ringe til mig og forklare hvordan tingene er?!

Ej men altså dumme skøge tænker jeg bare.. og så spørger hende så hvorfor fanden det kan være så svært for hende at give mig en tid til egen læge nå det nu var det jeg havde bedt om fra start.. Jamen der var lang ventetid.. hmm hvor længe spørger jeg så?

ja 1 uge.. ØHHHHH kun 1 sølle uge?????..

Fik så en tid om en uge..

altså jeg synes bestemt ikk at det kan være rigtigt at man får den behandling..? - overvejer også at ringe til kommunen for at høre ad.. og vil bestemt lige tage en snak med egen læge når det er tid!

Hilsen Louise som virkelig skulle rase ud lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.