opdate- svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2010

vingummibamse

ja var så på besøg hos min jordmor kl. 8 i morges..

mit blodtryk er heldigvis faldet så det ligger hvor det skal.. men har stadig utrolig meget protein i min urin.. så hun ved ikke helt hva hun skal forholde sig til.. hun har sagt at som det ser ud nu vil hun ikke kalde det svangerskabforgiftning men det vil klart holde øje med mig.. så skal til jordmor igen på torsdag.. også igen i næste uge.. og hvis tingene ser ud som de skal de næste 2 gange, ja så er det jo som det skal være siger hun..

så tiden må vise.. men ind til vider halv positivt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Krydser rigtig meget fingre

God bedring og masser af håb om at du er rask og får en rolig dejlig fødsel

Anmeld

30. august 2010

vingummibamse

Zafir skriver:

Krydser rigtig meget fingre

God bedring og masser af håb om at du er rask og får en rolig dejlig fødsel

mange tak.. håber også rigtig meget selv på at det hele bare er som det skal være..

for jo vil da helst gå tiden ud.. og kunne få lov til at få lille søster ud når tiden er uden hast...

Anmeld

30. august 2010

Moderator

vingummibamse skriver:

mange tak.. håber også rigtig meget selv på at det hele bare er som det skal være..

for jo vil da helst gå tiden ud.. og kunne få lov til at få lille søster ud når tiden er uden hast...

Det forstår jeg godt!!!...

Hvad sker der, hvsi du har svangerskabsforgiftning fra nu af? Skal du så på sygehuset resten af tiden?

Anmeld

30. august 2010

VIPpigen

Pyyh, håber det ser fint ud de næste 2 gange så, så du kan holde på hende, og ikke skal ligge på sygehus. Hun skal altså blive derinde 14 uger endnu... eller hvertfald 12...

Anmeld

30. august 2010

vingummibamse

Zafir skriver:

Det forstår jeg godt!!!...

Hvad sker der, hvsi du har svangerskabsforgiftning fra nu af? Skal du så på sygehuset resten af tiden?

fik afvide at hvis jeg ikke kunne finde ud af at slappe af der hjemme.. så skal jeg i aflastning på sygehuset.. også ville jeg kunne komme hjem på overlov.. men så vidt jeg forstod var det vidst kun hvis det blev rigtig slemt..

men ja frygter det sådan for fik afvide at i de fleste tilfælde ender det i kejsersnit.. og det er min største frygt.. jo hvis der ikke er andre muligheder og vi ender der akut så er det jo sådan det skal være, men puha vil helst gerne holdes langt væk fra det.. og det ved min jordmor heldigvis godt..

men ja nu må vi se.. har fået ordre på at slappe af..

Anmeld

30. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Pyyh, håber det ser fint ud de næste 2 gange så, så du kan holde på hende, og ikke skal ligge på sygehus. Hun skal altså blive derinde 14 uger endnu... eller hvertfald 12...

ja helst... altså som min jordmor sagde at hvis det er svangerskabsforgiftning var hendes mål min. uge 36 så det er lige knap 10 uger i nu... men ja tak gerne længer...

men i min egen lille over bevisning der fejler jeg ingen ting.. der er bare en række tilfælde.. og jeg ender med at gå over tid.. bare for at vise jeg kan..  (men ja i sidste ende gider jeg nok ikke gå over tid haha)

Anmeld

30. august 2010

Moderator

vingummibamse skriver:

fik afvide at hvis jeg ikke kunne finde ud af at slappe af der hjemme.. så skal jeg i aflastning på sygehuset.. også ville jeg kunne komme hjem på overlov.. men så vidt jeg forstod var det vidst kun hvis det blev rigtig slemt..

men ja frygter det sådan for fik afvide at i de fleste tilfælde ender det i kejsersnit.. og det er min største frygt.. jo hvis der ikke er andre muligheder og vi ender der akut så er det jo sådan det skal være, men puha vil helst gerne holdes langt væk fra det.. og det ved min jordmor heldigvis godt..

men ja nu må vi se.. har fået ordre på at slappe af..

Krydser alt for at det lykkes med afslapning og den slags!!!

stort kram og god bedring

Anmeld

30. august 2010

vingummibamse

Zafir skriver:

Krydser alt for at det lykkes med afslapning og den slags!!!

stort kram og god bedring

mange tak..

prøver også bare at slappe af for fulde udblæsning.. men er ikke nemt..

Anmeld

30. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja helst... altså som min jordmor sagde at hvis det er svangerskabsforgiftning var hendes mål min. uge 36 så det er lige knap 10 uger i nu... men ja tak gerne længer...

men i min egen lille over bevisning der fejler jeg ingen ting.. der er bare en række tilfælde.. og jeg ender med at gå over tid.. bare for at vise jeg kan..  (men ja i sidste ende gider jeg nok ikke gå over tid haha)

Okai. Planen lagt, hun skal blive derinde til den 24 december, det kan da kun blive en god julegave så

Ej, hvis det er, så bare de 10 uger lyder som en god ide. Og håber da også på det bare er en række tilfælder så, og der ikke er noget at være urolig for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.