Oprydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Tynen

Jeg står lige nu med en masse flyttekasser fuld af baby/børnetøj som jeg ved aldrig kommer i brug igen.
Vi skal ikke have flere børn! Men alligevel er det så hamrende svært at skille sig af med.
Samtidig er jeg allerede træt af al det spildplads der går til projekt "baby/børnetøj" og det er jo bare skruen uden ende.

Hvad gør I andre med det tøj, sko og babyudstyr som ungerne er vokset ud af/vokset fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

slettet_7530

Tynen skriver:

Jeg står lige nu med en masse flyttekasser fuld af baby/børnetøj som jeg ved aldrig kommer i brug igen.
Vi skal ikke have flere børn! Men alligevel er det så hamrende svært at skille sig af med.
Samtidig er jeg allerede træt af al det spildplads der går til projekt "baby/børnetøj" og det er jo bare skruen uden ende.

Hvad gør I andre med det tøj, sko og babyudstyr som ungerne er vokset ud af/vokset fra?

Sælger det

Anmeld

30. august 2010

wamse

Jeg sælger det eller forærer det til gebrug.

Anmeld

30. august 2010

sarahb

jeg har alt mit i kælderen til den lille ny, men når han ikk kan passe det mere så ved jeg heller ikk! Tror slet ikk jeg kan skille mig af med det. Og meget af de tøj de har betyder rigtig meget for mig. SNØFT det bliver svært..Jeg har i hvert tilfælde gemt et sæt af isaacs han havde på da han var helt nyfødt i en kasse hvor der er alt til ham som han kan se på når han bliver voksen samt hans baby timberland sko

Anmeld

30. august 2010

L.J.L

Tynen skriver:

Jeg vælger det tøj fra som jeg har været gladest for til min søn, og så sælger jeg det jeg godt kan undvære, eller bytter det til noget i hans nuværende størrelse

Anmeld

30. august 2010

Sisley

Gemmer det bedste til børnebørnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.