Meget rød "numse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.227 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Mussen2

Min datter har haft rigtig rød og rød knopper numse - dvs. tissekone, for det sidder på selvee tissekonen og så ud i siden.

Det virker ikke som om det gør mega ondt. Jeg har forsøgt mig med alle råd og er nu i gang med kogtvandskludene.

Hun bliver altid føntørres efter bleskift (herhjemme), smurt med tjæresalve hvis der er rød numse under opsejling og ind i mellem har jeg brugt kogtvandsklude, hvis cremen ikke har virket hurtig nok.

Nu sidder jeg og tænker på om det kan være svamp eller om der findes en anden mirakel creme?

Hun har fået en del  tænder i løbet af ugen, som tænker det også har sin del af skylden.

Vil tage til lægen hvis der ikke er synlig bedring indenfor et par dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Malene84

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=RENLIGHED&id=11850

Håber du kan finde svar i det!!! Jeg googlede det du skrev, og det var svaret!!

Anmeld

30. august 2010

NatasjaL

det kan sagtens være tænder, min datter har det samme lige nu, og virker overhovedet ikke til at genere hende

Anmeld

30. august 2010

Mussen2

Malene84 skriver:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=RENLIGHED&id=11850

Håber du kan finde svar i det!!! Jeg googlede det du skrev, og det var svaret!!

Hejsa tak for hurtig respons

Det er inotyol salven jeg kalder tjæresave. Den er super effektiv normalt, men ikke denne gang

Gad vide om man kan få den Bretan i håndkøb?

Anmeld

30. august 2010

Mussen2

NatasjaL skriver:

det kan sagtens være tænder, min datter har det samme lige nu, og virker overhovedet ikke til at genere hende

Ja, det undrer mig faktisk at det ikke gør mere ondt. Derfor har jeg heller ikke kontaktt lægen endnu, men den er dælme rød også mee end den har været før - Altså de tænder...

Anmeld

30. august 2010

bagger26

Mussen2 skriver:

Hejsa tak for hurtig respons

Det er inotyol salven jeg kalder tjæresave. Den er super effektiv normalt, men ikke denne gang

Gad vide om man kan få den Bretan i håndkøb?

Det kan du godt, jeg har godt nok fået det til min datter gennem lægen, men der står i indlægseddlen at det er håndkøb.. Herhjemme hjalp det desværre ikke, og jeg har nu prøvet at skifte blemærke og det har fået den røde numse til at forsvinde, indtil videre i hvert fald...

Anmeld

30. august 2010

quity

Mussen2 skriver:

Min datter har haft rigtig rød og rød knopper numse - dvs. tissekone, for det sidder på selvee tissekonen og så ud i siden.

Det virker ikke som om det gør mega ondt. Jeg har forsøgt mig med alle råd og er nu i gang med kogtvandskludene.

Hun bliver altid føntørres efter bleskift (herhjemme), smurt med tjæresalve hvis der er rød numse under opsejling og ind i mellem har jeg brugt kogtvandsklude, hvis cremen ikke har virket hurtig nok.

Nu sidder jeg og tænker på om det kan være svamp eller om der findes en anden mirakel creme?

Hun har fået en del  tænder i løbet af ugen, som tænker det også har sin del af skylden.

Jeg bruger noget der hedder panthenol salve. Jeg har købt det på apoteket.

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Brentan har vi altid brugt når det var slemt og allerede ved næste bleskift var det næsten væk

Anmeld

30. august 2010

millesofie

Mussen2 skriver:

min lille pige har lige haft det samme og jeg var helt i tvivl om hvad jeg skulle gør, smurte med alt muligt ( 8 hour creme virkede bedst) 

hun har aldrig haft noget før med tænderne men ja da tænderne var brudt i gennem var udslettet væk så det kunne jo være det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.