kan det være kolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Kamilla-m

min lille datter på seks uger begyndte igår aftens at skrige i vildenssky, hun forsatte i fire timer, og ville ikke have mad, eller noget - hun havde lavet i bleen også, så det var der heller ikke galt, uanset hvad vi gjorde hjalp det ikke en meter, vi prøvede at vugge hende, snakke med hende sidde med hende og ligge med hende, intet hjalp s; det ene øjeblik skerg hun grusomt, og til sekundtet efter sov hun bare, og sov resten af natten? s;

- nogen der ved om det lyder som kolik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Mathilde

Det kan selvfølgelig være kolik og jeg mener også det er i den alder det som regel starter, eller lidt før... Men måske var hun bare overtræt eller overstimuleret og havde svært ved at falde til ro.

Hvis hun fortsat skriger i så lang tid og det er hver aften, ville jeg besøge lægen. Jeg håber det bare var en engangsforestilling

Anmeld

30. august 2010

Kamilla-m

Mathilde skriver:

Det kan selvfølgelig være kolik og jeg mener også det er i den alder det som regel starter, eller lidt før... Men måske var hun bare overtræt eller overstimuleret og havde svært ved at falde til ro.

Hvis hun fortsat skriger i så lang tid og det er hver aften, ville jeg besøge lægen. Jeg håber det bare var en engangsforestilling

ja vil også håbe det er det :/. - jamen i tilfælde af at det forsætter, kan lægen så se det hvis det kun er om aften hun skriger tænker jeg?s;

Anmeld

30. august 2010

Mathilde

MortilMogL skriver:

ja vil også håbe det er det :/. - jamen i tilfælde af at det forsætter, kan lægen så se det hvis det kun er om aften hun skriger tænker jeg?s;

Nej lægen kan som sådan ikke se om det er kolik, men kan udelukke at det er noget andet der er galt.. Hvis lægen ikke kan finde anden årsag til at hun skriger, vil han eller hun muligvis give diagnosen kolik...

Det kan jo også bare have været en dum prut der sad på tværs

Anmeld

30. august 2010

Kamilla-m

Mathilde skriver:

Nej lægen kan som sådan ikke se om det er kolik, men kan udelukke at det er noget andet der er galt.. Hvis lægen ikke kan finde anden årsag til at hun skriger, vil han eller hun muligvis give diagnosen kolik...

Det kan jo også bare have været en dum prut der sad på tværs

ja vil bestemt håbe det bare var en engangsforstilling (:..

krydser finger . men ellers må vi jo ta det med :/.

Anmeld

30. august 2010

Millesmammi

mille var også sådan i den alder, hun havde ikke kolik. der er mange der bliver sådan i den alder, . s;

Anmeld

30. august 2010

B&J

min dreng gjorde også det nummer der engang og det stod på i 7 timer også var det væk dagen efter... eller har der da været dage hvor han gjorde det i en time eller sådan noget tror bare hun har fået for meget ind i hovede så kan de godt blive sådan

Anmeld

30. august 2010

Kamilla-m

B&J skriver:

min dreng gjorde også det nummer der engang og det stod på i 7 timer også var det væk dagen efter... eller har der da været dage hvor han gjorde det i en time eller sådan noget tror bare hun har fået for meget ind i hovede så kan de godt blive sådan

vil jeg godt nok håbe d:

Anmeld

30. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

mille var også sådan i den alder, hun havde ikke kolik. der er mange der bliver sådan i den alder, . s;

okay mus<3. dejligt der også er andre børn, der har prøve det. d:.

Anmeld

30. august 2010

B&J

MortilMogL skriver:

vil jeg godt nok håbe d:

jepper det håber jeg da også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.