Sele i barnevogn, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.316 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Bom

Ja hvornår gav i jeres små pus sele på i barnevognen??

Matilde er nemlig begyndt og rode lidt rundt, specielt når vi ligger på gulvet og leger, så prøver hun på at trille om på maven. Hvornår synes i at hun skal have sele på??

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg mener Lucas fik sin på da han var mellem 4 og 5 mdr. For der kunne han selv sidde og begyndte at trække sig udover kanten på barnevognen!

Anmeld

30. august 2010

Stepmom87

C fik først sele på da hun var 6 måneder for der begyndte hun at rumstere rundt i barnevognen.. Hellere for tidligt end for sent.. Hvis du ikke føler dig tryg uden at hun har sele på i barnevognen, så giv hende den på..

Anmeld

30. august 2010

L.J.L

Lauritz fik sele på da han begyndte at kunne sidde, da var han 6 mdr. Mener også det er det sundhedsstyrelsen anbefaler

Anmeld

30. august 2010

Mathilde

Jeg mener man anbefaler det fra 5mdr. men nogle har jo brug for det før...

Celina var vist en 6-7mdr før hun fik sele på, fordi det var lige i de kolde mdr. og der havde hun så meget tøj på, samt dyne og tæppe, at det var umuligt for hende at bevæge sig

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura fik din på da hun var 4 mdr... der forsøgte skurken nemlig at stikke af over kanten Så turde jeg sgu ikke lade hende ligge uden længere!

Hun gider aldrig når hun får den på, men hun bemærker slet ikke at hun har den på når først hun ligger der (tror jeg).. Hun virker slet ikke forstyrret/besværet af den, og den hjælper også til at hun ikke tipper forover når hun sidder op i barnevognen når vi kører i skoven De der rødder kan godt tvinge hende lidt ud af kurs.. hæhæ!

Anmeld

30. august 2010

Bom

Tak for jeres svar piger..

Tror jeg kører ud og køber en, så har jeg den da altid liggende til den dag jeg beslutter mig for at hun skal ha den på..

Anmeld

31. august 2010

Brams

Lærke fik sele på da hun var mellem 4-5 mdr. - heller for tidligt end for sent synes jeg  (hun har kunne sidde selv fra hun var 4½ mdr. så vi turde ikke tage nogle chancer).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.