Mit første forsøg med MMF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2010

KajaH

Hej alle.

Så har jeg for første gang forsøgt mig med MMF, anledningen var et surpriceparty for min veninde.

Bundene er købt, det nederste lag er tobleronecreme mens det andet er hindbærmousse med hvid chokolade. Kagen er smurt op med smørcreme og betrukket og pyntet med MMF. Den smagte rigtig godt og faldt i rigtig god jord
Billeder blev der også taget lidt af selvf.

Opsmurt:

( Hvordan smører i op? Jeg gjorde det med fingrene )

MMF overtræk:

Med pynt:

Hilsen Kaja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Siljesmor

Den er rigtig fin  Og "indmaden" ser bare MUMS ud

Anmeld

29. august 2010

Mira0911

Flot... :)

Anmeld

29. august 2010

Dansker I Holland

Flot

Anmeld

29. august 2010

KajaH

Tusind tak, jeg er også okay tilfreds

Anmeld

29. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Fin kage

Og til dig spørgsmål. Jeg bruger en flad kage spartel. Den er tynd og aflang. Man kan få den med og uden "knæk"/ "led" Min er uden og det fungerer fint til alm. kager.

Du kan evt. kigge på specialkøbmandens hjemmeside. De har nogle til salg. Så kan du da se, hvad jeg mener.

Anmeld

29. august 2010

KajaH

Alexis skriver:

Fin kage

Og til dig spørgsmål. Jeg bruger en flad kage spartel. Den er tynd og aflang. Man kan få den med og uden "knæk"/ "led" Min er uden og det fungerer fint til alm. kager.

Du kan evt. kigge på specialkøbmandens hjemmeside. De har nogle til salg. Så kan du da se, hvad jeg mener.

Tusind tak

Og tak for svaret, det må jeg lige se på, for det var ikke besværligt at smøre op med fingrene, men da fondanten så kom på blev det en anelse ujævnt hvis man kiggede godt efter fordi smørcremen ikke var jævn.

Anmeld

29. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KajaH skriver:

Tusind tak

Og tak for svaret, det må jeg lige se på, for det var ikke besværligt at smøre op med fingrene, men da fondanten så kom på blev det en anelse ujævnt hvis man kiggede godt efter fordi smørcremen ikke var jævn.

Hvis du vil have den heeelt glat når fondanten er kommet på, kan jeg kun give min varmeste anbefaling om at købe en cake smoother.

Det er et hvidt stykke plast med håndtag bagpå som man kan bruge til at glatte fondanten helt, og til at gøre kanter skarpe

http://dinkage.dk/vaerktoej-21/

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

du får det til at se ud som en leg at lave sådan en kage mon man skulle prøve.. den er rigtig fin!!! 

Anmeld

29. august 2010

KajaH

Alexis skriver:

Hvis du vil have den heeelt glat når fondanten er kommet på, kan jeg kun give min varmeste anbefaling om at købe en cake smoother.

Det er et hvidt stykke plast med håndtag bagpå som man kan bruge til at glatte fondanten helt, og til at gøre kanter skarpe

http://dinkage.dk/vaerktoej-21/

Okay det vil jeg kigge på når der tikker lidt penge ind på kontoen. For jeg har da helt klart fået blod på tanden til at lave flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.