først... jeg elsker min kæreste meget højt, det er der slet ingen tvivl om!!
men... jeg har ikke den der gnist længere, og den har været væk i nogle måneder nu... Jeg har prøvet at gøre rigtig meget for at den skulle komme igen, og jeg forkæler ham i hoved og røv, rent ud sagt. Ikke med ting, men med små romantiske anlæg i hverdagen ex. Skriver at brev til ham næsten hver dag, laver små videoer med sammansatte billeder af os og gode kærlighedssange til, skriver på spejlet at jeg elsker ham, finder hans tøj frem af og til hvor jeg ligger en seddel ved hvor der står jeg elsker ham eller at han er dejlig evt. en lille rose. gør mig pæn hver morgen for ham, make up og pænt tøj, har to gange (på 3 mdr) trukket i sexet undertøj og stiletter for at gøre ham glad... Men jeg føler bare ik jeg får særlig meget igen... Forventer ikke det samme, da han jo selvfølgelig ikke har tid med et 60 timers arbejde samtidig, men ville bare gerne have lidt...
Jeg er begyndt at være meget ked af det på det sidste, han ska ikke sige ret meget før det rammer hårdere end hvad han sikkert mener.
Han er et meget kærligt menneske, og god til at vise følelser med kys og kram, jeg føler mig bare ikke ordentlig værdsat...
jeg skrev igår et langt brev om alle mine tanker, om hvad jeg mangler i vores forhold... jeg er ikke god til ord, og ville græde hele tiden hvis jeg skulle fortælle det, så jeg skrev det ned, og kørte en tur... Han har læst det nu og blev vidst ret ramt af det, jeg citerer "der er jo efterhånden ikke ret meget jeg kan finde ud af længere"... og det er der jo, men jeg mangler stadig at få vist hans kærlighed til mig...
hvad skal jeg lige gøre ved det her??
Nogle ting jeg godt kunne tænke mig han gjorde af og til...
-kaldte mig noget som han ikke kalder alle andre
-arrangerede noget vi skulle (bare en gåtur ham og mig)
-hole om mig når jeg græder i stedet for at tage det som et parsonligt angreb
-Sige til mig, også når jeg bare er neutral udseende, at jeg er smuk.
-holde om mig, uden at tage mig på røven
-overraske mig, evt. ved at lave mad en aften eller komme med blomster (tage initiativ)
-sætte mere pris på de små ting jeg gør i hverdagen.
- barbere sig for at gøre sig lækker for mig også...
Jeg har ingen penge at købe ting for, så han får alt den kærlighed jeg kan give, og mere til... Han har penge, og forsørger mig udover min indkomst. men jeg har ikke brug for ting, jeg har brug for HAM!