gnist - kom tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Vidunderligeunger

først... jeg elsker min kæreste meget højt, det er der slet ingen tvivl om!!

men... jeg har ikke den der gnist længere, og den har været væk i nogle måneder nu... Jeg har prøvet at gøre rigtig meget for at den skulle komme igen, og jeg forkæler ham i hoved og røv, rent ud sagt. Ikke med ting, men med små romantiske anlæg i hverdagen ex. Skriver at brev til ham næsten hver dag, laver små videoer med sammansatte billeder af os og gode kærlighedssange til, skriver på spejlet at jeg elsker ham, finder hans tøj frem af og til hvor jeg ligger en seddel ved hvor der står jeg elsker ham eller at han er dejlig evt. en lille rose. gør mig pæn hver morgen for ham, make up og pænt tøj, har to gange (på 3 mdr) trukket i sexet undertøj og stiletter for at gøre ham glad... Men jeg føler bare ik jeg får særlig meget igen... Forventer ikke det samme, da han jo selvfølgelig ikke har tid med et 60 timers arbejde samtidig, men ville bare gerne have lidt...

Jeg er begyndt at være meget ked af det på det sidste, han ska ikke sige ret meget før det rammer hårdere end hvad han sikkert mener. 

Han er et meget kærligt menneske, og god til at vise følelser med kys og kram, jeg føler mig bare ikke ordentlig værdsat...  

jeg skrev igår et langt brev om alle mine tanker, om hvad jeg mangler i vores forhold... jeg er ikke god til ord, og ville græde hele tiden hvis jeg skulle fortælle det, så jeg skrev det ned, og kørte en tur... Han har læst det nu og blev vidst ret ramt af det, jeg citerer "der er jo efterhånden ikke ret meget jeg kan finde ud af længere"... og det er der jo, men jeg mangler stadig at få vist hans kærlighed til mig... 

hvad skal jeg lige gøre ved det her?? 

Nogle ting jeg godt kunne tænke mig han gjorde af og til...

-kaldte mig noget som han ikke kalder alle andre

-arrangerede noget vi skulle (bare en gåtur ham og mig)

-hole om mig når jeg græder i stedet for at tage det som et parsonligt angreb

-Sige til mig, også når jeg bare er neutral udseende, at jeg er smuk.

-holde om mig, uden at tage mig på røven

-overraske mig, evt. ved at lave mad en aften eller komme med blomster (tage initiativ)

-sætte mere pris på de små ting jeg gør i hverdagen. 

- barbere sig for at gøre sig lækker for mig også... 

Jeg har ingen penge at købe ting for, så han får alt den kærlighed jeg kan give, og mere til... Han har penge, og forsørger mig udover min indkomst. men jeg har ikke brug for ting, jeg har brug for HAM! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor tit går I på date? Altså sådan, scorer hinanden igen? Får passet børnene, sætter de 60 timers arbejdsuge på hold, går ud og spiser i byen uden trusser på osv... Alt det dersens man gjorde da man var nyforelsket?

Det gør vi MINDST 1 gang om måneden. Det er vores minimum (naturligt bliver der en lille pause, mens Frigg er lille, men normalt)... Det holder gang i gnisten - hos os.

Vores dates kan være:

Kurbad + ud og spise (klart en ynglings)
Skovtur og hjem og knalde resten af dagen
En tur i biffen, spise og putte tæt og snakke hele natten
En forlænget weekend i berlin (gjorde vi i vinters) - eller badeland alene, gjorde vi sidste vinter.

osv. Det er alt sammen med til at holde gang i de dersens gnister

Syns i øvrigt, det er godt det du gør, men det der med datesne, det virker rigtig godt, syntes jeg. - Som ekstra

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Hvor tit går I på date? Altså sådan, scorer hinanden igen? Får passet børnene, sætter de 60 timers arbejdsuge på hold, går ud og spiser i byen uden trusser på osv... Alt det dersens man gjorde da man var nyforelsket?

Det gør vi MINDST 1 gang om måneden. Det er vores minimum (naturligt bliver der en lille pause, mens Frigg er lille, men normalt)... Det holder gang i gnisten - hos os.

Vores dates kan være:

Kurbad + ud og spise (klart en ynglings)
Skovtur og hjem og knalde resten af dagen
En tur i biffen, spise og putte tæt og snakke hele natten
En forlænget weekend i berlin (gjorde vi i vinters) - eller badeland alene, gjorde vi sidste vinter.

osv. Det er alt sammen med til at holde gang i de dersens gnister

Syns i øvrigt, det er godt det du gør, men det der med datesne, det virker rigtig godt, syntes jeg. - Som ekstra

du har nok ret..

Vi er jo lige blevet forældre (for 3 mdr siden), og det har nok også gjort noget ved det, selvom jeg i starten synes det hele var "godt igen".. men efter 3-4 uger begyndte det at gå ned ad bakke igen... 

Jeg bliver så irriteret på ham, over INGENTING, det kan være den måde han spiser på. Lyder total ånsvagt, men jeg er overbevist om at det er fordi jeg ikke har gnisten pt, og så ser man alle "fejlene"... 

God idé med at score hinanden igen.. Men jeg er bare lidt træt af at det er mig mig mig, der skal stå for underholdningen og arrangere alt muligt... men jeg kan jo selvfølgelig starte og så sige at næste gang skal han stå for arrangement??

tak for dit svar

Anmeld

29. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

du har nok ret..

Vi er jo lige blevet forældre (for 3 mdr siden), og det har nok også gjort noget ved det, selvom jeg i starten synes det hele var "godt igen".. men efter 3-4 uger begyndte det at gå ned ad bakke igen... 

Jeg bliver så irriteret på ham, over INGENTING, det kan være den måde han spiser på. Lyder total ånsvagt, men jeg er overbevist om at det er fordi jeg ikke har gnisten pt, og så ser man alle "fejlene"... 

God idé med at score hinanden igen.. Men jeg er bare lidt træt af at det er mig mig mig, der skal stå for underholdningen og arrangere alt muligt... men jeg kan jo selvfølgelig starte og så sige at næste gang skal han stå for arrangement??

tak for dit svar

Helt sikkert - Det er med at overraske hinanden Arrangere datesne og hvad man skal lave...

Naturligt er det jo ofte, at der sker en lille pause med de der ting i starten Jeg er sikker på at det nok skal komme tilbage. Og jeg er HELT sikker på at det er fordi gnisten ikke liiiiige er der, at man tænker over det med om de smasker osv...

Hvor der er vilje er der vej

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Helt sikkert - Det er med at overraske hinanden Arrangere datesne og hvad man skal lave...

Naturligt er det jo ofte, at der sker en lille pause med de der ting i starten Jeg er sikker på at det nok skal komme tilbage. Og jeg er HELT sikker på at det er fordi gnisten ikke liiiiige er der, at man tænker over det med om de smasker osv...

Hvor der er vilje er der vej

ja det har fået en pause, men vi er gode til at få hende passet få timer af gangen, så vi kan pleje forholdet... 4 uger efter hun kom til verden, blev hun passet af min svigerinde (hun sov hele aftenen) hvor vi var ude og spise og hygge... 

Anmeld

29. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

ja det har fået en pause, men vi er gode til at få hende passet få timer af gangen, så vi kan pleje forholdet... 4 uger efter hun kom til verden, blev hun passet af min svigerinde (hun sov hele aftenen) hvor vi var ude og spise og hygge... 

Det var dejligt

Jeg er sikker på at det kommer tilbage for jer!!! Helt sikkert!!!

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Uhhh Mitzie

Hvor dit indlæg rammer mig på et personligt plan jeg ikke skal belemre dig med her.

Hvor er du bare en dejlig kæreste  Respekt til dig! Kender ikke mange nybagte mødre der har så stort overskud til deres mænd som det du giver udtryk for her og i andre af dine tråde. Er slet slet ikke i tvivl om at du elsker din mand højt. Forstår godt, at du føler at det er envejskommunikation i øjeblikket.

Når man lige er blevet mor så giver og giver man i et væk og har selv utroligt meget brug for at få noget igen...især fra sin partner. Nu har jeg jo ikke nogen mand men jeg forestiller mig, at det er en stor omvæltning for begge parter at blive forældre og at man skal starte lidt forfra igen når overskuddet er vendt tilbage, men at det er SÅ vigtigt at få gnisten tilbage så alt ikke bare blir babygråd og gylp.

Synes det er stærkt gået at du skriver et brev for det er nemlig rigtig svært nogle gange at få sagt de ting der skal siges uden at hyle fordi det er følsomt og tæt på.

Kunsten er altid at få sagt tingene uden at bebrejde sin kæreste så man sammen kan løse problemerne. Ellers går det i hårdknude.

Lad ham tygge lidt på dine ord - jeg er sikker på, at I nok skal finde melodien igen snart

Sikke en smøre...håber du forstår meningen med det

Knus Dorthe

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Uhhh Mitzie

Hvor dit indlæg rammer mig på et personligt plan jeg ikke skal belemre dig med her.

Hvor er du bare en dejlig kæreste  Respekt til dig! Kender ikke mange nybagte mødre der har så stort overskud til deres mænd som det du giver udtryk for her og i andre af dine tråde. Er slet slet ikke i tvivl om at du elsker din mand højt. Forstår godt, at du føler at det er envejskommunikation i øjeblikket.

Når man lige er blevet mor så giver og giver man i et væk og har selv utroligt meget brug for at få noget igen...især fra sin partner. Nu har jeg jo ikke nogen mand men jeg forestiller mig, at det er en stor omvæltning for begge parter at blive forældre og at man skal starte lidt forfra igen når overskuddet er vendt tilbage, men at det er SÅ vigtigt at få gnisten tilbage så alt ikke bare blir babygråd og gylp.

Synes det er stærkt gået at du skriver et brev for det er nemlig rigtig svært nogle gange at få sagt de ting der skal siges uden at hyle fordi det er følsomt og tæt på.

Kunsten er altid at få sagt tingene uden at bebrejde sin kæreste så man sammen kan løse problemerne. Ellers går det i hårdknude.

Lad ham tygge lidt på dine ord - jeg er sikker på, at I nok skal finde melodien igen snart

Sikke en smøre...håber du forstår meningen med det

Knus Dorthe

tak for de søde ord det varmede !!

Han er blevet godt og grundig fornærmet, så jeg er spændt på hvad han siger i aften... han kommer fra arbejde her om en time til to.

Jeg har lavet mad til ham, og dækket et lille bord med en serviet som er klippet ud som et hjerte.. mon ik det varmer lidt i hans hjerte?

Og jo, det gav mening det du skrev... af og til misunder jeg DEM, selvom I nok misunder mig mindst lige så meget... ?

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

tak for de søde ord det varmede !!

Han er blevet godt og grundig fornærmet, så jeg er spændt på hvad han siger i aften... han kommer fra arbejde her om en time til to.

Jeg har lavet mad til ham, og dækket et lille bord med en serviet som er klippet ud som et hjerte.. mon ik det varmer lidt i hans hjerte?

Og jo, det gav mening det du skrev... af og til misunder jeg DEM, selvom I nok misunder mig mindst lige så meget... ?

Du er sød  Hvis han er sur og børnefornærmet så må du give ham et los

Jeg savner ikke en mand lige nu...har kun overskud til én person og det er Runa og jeg ville rende rundt med evig dårlig samvittighed over ikke at kunne give en kæreste noget. Og så tror jeg altså også, at det er lidt nemmere bare at være én til at beslutte og bestemme

Pøj pøj når han kommer hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.