Vi kom ud til vagtlægen igår kl. 10.49 og lægen sendte os videre til Kolding sygehus på børnesfd.
Vi var der kl. 13.30 og lægen kom først ind til os kl. 17.45 ja I læste rigtigt...
Oliver kom til en ultralydscanning, røntgen og fik taget blodprøver... Og det viste sig at han havde væske siddende ved hoften...
Kl. 22.00 var vi færdige og han blev indlagt,men vi måtte tage hjem for at sove og så møde ind kl. 10 her til morgen igen...Men uden at gå eller støtte på benet...og masser af smertestillende.
Kl. 9.30 ankom vi til børneafd. idag og lægen kom for at se på ham og bad os komme igen på onsdag... Dog måtte han stadig ikke støtte eller gå på benet. Jeg spurgte hvordan med skole og komme rundt osv... og ja om jeg havde en idé... Ja jeg kan jo ikke gå og slæbe ham fra A-B og fra B-A hele tiden så en kørestol var måske smart... Lægen sagde go for den og sygeplej. gik efter en...
½ time efter kom hun tilbage og sagde vi først kunne få en imorgen og det synes jeg så ikke var nogen god løsning.. Jeg bad hende kontakte skadestuen eller akut fys eller et nødberedsskab men svaret var og blev NEJ... Jeg spurgte om vi ikke kunne kontakte et andet sygehus hvor vi kunne låne en... men det plejede de ikke gøre og ja så måtte de jo indlægge os...
Jeg havde jo prøvet ALT... Men Casper synes ikke dette her var ok... Så han ringede til lægen og fik samme svar... Derefter ringede han til Aabenraa skadestue og spurgte om han evt. kunne låne en barnekørestol til sin søn, da han ikke måtte støtte på sit ben og 1 2 3 ja så svarede hun ja og at vi gerne måtte hente den...
Casper ringede så igen til børneafd og snakkede med samme læge for at sige at hun fint kunne udskrive os igen for stolen var fikset... Så sagde hun bare GODT SÅ og nærmest smækkede på.
Hvorfor kunne de ikke have taget det opkald???
Nå men Oliver og jeg tager afsted fra KOlding sygehus og videre til Aabenraa kommer ind til Ulla der smilende giver os kørestolen og siger... At kolding sygehus lige havde haft ringet og skældt hende ud over at de tidligere havde haft ringet til Aabenraa og bedt om at låne en kørestol og havde fået svaret nej og at en patient kunne få et ja..
Men der er ikke blevet ringet til mig og mine medarbejder sagde hun og jeg sagde tror måske bare at børneafd. havde fået dårlig smag i munden og ville prøve at smide skylden over på Aabenraaa...
Hvad er det for et system... Er rystet...
Og ja nu skal vi så op med Oliver på onsdag igen og så bliver det spændende hvordan benet så har det...
Lige en update herfra...
Nat nat
Majbritt