Update på Oliver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2010

twinboys

Vi kom ud til vagtlægen igår kl. 10.49 og lægen sendte os videre til Kolding sygehus på børnesfd.

Vi var der kl. 13.30 og lægen kom først ind til os kl. 17.45 ja I læste rigtigt...

Oliver kom til en ultralydscanning, røntgen og fik taget blodprøver... Og det viste sig at han havde væske siddende ved hoften...

Kl. 22.00 var vi færdige og han blev indlagt,men vi måtte tage hjem for at sove og så møde ind kl. 10 her til morgen igen...Men uden at gå eller støtte på benet...og masser af smertestillende.

Kl. 9.30 ankom vi til børneafd. idag og lægen kom for at se på ham og bad os komme igen på onsdag... Dog måtte han stadig ikke støtte eller gå på benet. Jeg spurgte hvordan med skole og komme rundt osv... og ja om jeg havde en idé... Ja jeg kan jo ikke gå og slæbe ham fra A-B og fra B-A hele tiden så en kørestol var måske smart... Lægen sagde go for den og sygeplej. gik efter en...

½ time efter kom hun tilbage og sagde vi først kunne få en imorgen og det synes jeg så ikke var nogen god løsning.. Jeg bad hende kontakte skadestuen eller akut fys eller et nødberedsskab men svaret var og blev NEJ... Jeg spurgte om vi ikke kunne kontakte et andet sygehus hvor vi kunne låne en... men det plejede de ikke gøre  og ja så måtte de jo indlægge os...

Jeg havde jo prøvet ALT... Men Casper synes ikke dette her var ok... Så han ringede til lægen og fik samme svar... Derefter ringede han til Aabenraa skadestue og spurgte om han evt. kunne låne en barnekørestol til sin søn, da han ikke måtte støtte på sit ben og 1 2 3 ja så svarede hun ja og at vi gerne måtte hente den...

Casper ringede så igen til børneafd og snakkede med samme læge for at sige at hun fint kunne udskrive os igen for stolen var fikset... Så sagde hun bare GODT SÅ og nærmest smækkede på.

Hvorfor kunne de ikke have taget det opkald???

Nå men Oliver og jeg tager afsted fra KOlding sygehus og videre til Aabenraa kommer ind til Ulla der smilende giver os kørestolen og siger... At kolding sygehus lige havde haft ringet og skældt hende ud over at de tidligere havde haft ringet til Aabenraa og bedt om at låne en kørestol og havde fået svaret nej og at en patient kunne få et ja..

Men der er ikke blevet ringet til mig og mine medarbejder sagde hun og jeg sagde tror måske bare at børneafd. havde fået dårlig smag i munden og ville prøve at smide skylden over på Aabenraaa...

Hvad er det for et system... Er rystet...

Og ja nu skal vi så op med Oliver på onsdag igen og så bliver det spændende hvordan benet så har det...

Lige en update herfra...

Nat nat

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

quity

Utorligt de kan behandle nogen sådan. Det er under al kritik. Sender lige et kæmpe kram til Jer alle og med god bedring med til Oliver

Anmeld

29. august 2010

M&F&C

Jamen, jøses ...... er da nærmest helt tom for ord! Sikke en behandling altså!  Jeg er rystet! Og møg-hamrende sur på dine vejne! Hvis det var mig, så fik de en ORDENTLIG opsang når behandlingen er overstået, det der ville jeg ikke finde mig i.

Et spark i røven til dem!

Og et  og rigtig god bedring til Oliver

Anmeld

29. august 2010

twinboys

ja og en opsang de fik på deres spørgeskema...selv om man ikke selv kunne skrive noget... Men negative svar blev valgt...

Lorte sygehusvæsen...

Majbritt

Anmeld

29. august 2010

Henri84

Øv hvor træls, håber snart det bliver bedre med benet..
Bi har ikke oplevet en eneste gang E har været indlagt (og det er altså mange gange efterhånden!) at der har været enighed hele vejen igennem, det er SÅÅÅ frustrerende som forældre! OG så har vi præsteret at vente ikke mindre end 12 1/2!! timer for at få tilset ham af læge!!

Anmeld

29. august 2010

twinboys

Vi må kæmpe for vores børn de kan ikke selv endnu...

Det er bare sååååååå hårdt... og kræver så meget overskud...

Majbritt

Anmeld

30. august 2010

Maise

arghh synes også at man skal være efter dem på børneafd. og fordi jeg er sygeplejerkse spørger jeg selvfølgelig meget detaljeret til sygdommen og medicin, da vi var indlagt i sommer. ingen kunne svare mig på mine spørgsmål, så jeg forlangte lægesamtale. Ej come on. jeg sagde til lægen at hvordan skulle de kunne observere mit barn hvis de ikke engang kan besvare spørgsmål om hvad hun fejler og medicinen hun skal have. og dette var mine kontaktpersoner i afd. Selv lægen dumede sig og sagde" ja, vi behandler din datter svirus med penicillin" Det dummeste at sige til en sygeplejerske. For man kan ikke behandle en virus med penicillin. Spurgte så lægen" hvofor - det kan man jo ikke" han svarer" ja men vi skyder med spred hagl fordi vi faktisk ikke rigtig ved hvad hun fejler, men hvis det er andet end en virus så tager penicillinen det". Jeg var tosset og forlangte en kopi af journalen som jeg STADIG afventer.

Sorry, måtte lige ud med min egen oplevelse og jeg er ikke færdige med dem. de får høre fra mig når jeg har læst kopi af journalen.

Ja jeg arbejder selv inde for systemet og alle kæmper mod alle. POLITIK OG BUGDET der skal overholdes, det er hvad der fører til krig internt.

Nå men ved man hvad væsken er kommet af ??

kh maise

Anmeld

30. august 2010

Ox.

Øv hvor en kedelig oplevelse, vi har ellers kun haft den bedste behandling på kolding sygehus's børneafdeling ..

Håber på at sønnemand snart får det bedre!!

Anmeld

31. august 2010

twinboys

Maise skriver:

arghh synes også at man skal være efter dem på børneafd. og fordi jeg er sygeplejerkse spørger jeg selvfølgelig meget detaljeret til sygdommen og medicin, da vi var indlagt i sommer. ingen kunne svare mig på mine spørgsmål, så jeg forlangte lægesamtale. Ej come on. jeg sagde til lægen at hvordan skulle de kunne observere mit barn hvis de ikke engang kan besvare spørgsmål om hvad hun fejler og medicinen hun skal have. og dette var mine kontaktpersoner i afd. Selv lægen dumede sig og sagde" ja, vi behandler din datter svirus med penicillin" Det dummeste at sige til en sygeplejerske. For man kan ikke behandle en virus med penicillin. Spurgte så lægen" hvofor - det kan man jo ikke" han svarer" ja men vi skyder med spred hagl fordi vi faktisk ikke rigtig ved hvad hun fejler, men hvis det er andet end en virus så tager penicillinen det". Jeg var tosset og forlangte en kopi af journalen som jeg STADIG afventer.

Sorry, måtte lige ud med min egen oplevelse og jeg er ikke færdige med dem. de får høre fra mig når jeg har læst kopi af journalen.

Ja jeg arbejder selv inde for systemet og alle kæmper mod alle. POLITIK OG BUGDET der skal overholdes, det er hvad der fører til krig internt.

Nå men ved man hvad væsken er kommet af ??

kh maise

Sikke en oplevelse... Ja vores børn kan ikke kæmpe selv og så må vi jo gøre det...

De mener at væsken kan komme hvis man evt. har haft opkast, tynd mave eller en infektion i kroppen, forkølet eller snottet... men Oliver har ikke haft nogen form for disse sager... Men pludselig kunne man også få det uden grund eeejjj what??? Ellers er det gigt og vi venter stadig svar på to blodprøver på det... Den første viste normal så håber også de to sidste viser normal...

Men Oliver har stadig sååååååååå ondt...

Majbritt

Anmeld

31. august 2010

Maise

twinboys skriver:

Sikke en oplevelse... Ja vores børn kan ikke kæmpe selv og så må vi jo gøre det...

De mener at væsken kan komme hvis man evt. har haft opkast, tynd mave eller en infektion i kroppen, forkølet eller snottet... men Oliver har ikke haft nogen form for disse sager... Men pludselig kunne man også få det uden grund eeejjj what??? Ellers er det gigt og vi venter stadig svar på to blodprøver på det... Den første viste normal så håber også de to sidste viser normal...

Men Oliver har stadig sååååååååå ondt...

Majbritt

hvad gør man ved det hvis det ikke er gigt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.