"Verdens bedste farfar"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2010

L-Mortil3

Ja det var lige hvad farfar forsøgte at leve op til idag

Vi har været til sviger tamtam i sønderjylland, og jeg må indrømme humøret var lavt, for det er normalt SUPER svært at slæbe sig gennem sådan en dag hvor man skal forsøge at lade som om at hverken jeg, eller Liam eksisterer....

Men sørme idag om ikke farfar for første gang i 9 mdr rakte armene frem og spurgte, "Må jeg holde mit barnebarn?".... - "øøøh JA for dælen" ....!

Jeg tror kæresten er ved at have en god effekt på ham, og så nok det at hans søstre svang Liam rundt Så følte han sig nok lidt snydt

Så nu er vi gået fra at have "Verdens eneste farfar" til "verdens bedste farfar"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Laulund87

Hvor er det dejligt

Hvorfor er det som om i ikke eksisterer?

Anmeld

29. august 2010

L-Mortil3

Laulund87 skriver:

Hvor er det dejligt

Hvorfor er det som om i ikke eksisterer?

Farfar har aldrig været klar til at være farfar, så siden vi fik Liam har han stort set ikke snakket med mig, og aldrig skænket Liam et blik andet end da han blev TVUNGET til at holde ham mens vi tog et billede af det til barnedåben...

Så vi har forsøgt "ikke at eksistere" indtil han selv ligesom indbød til at vi "var der".... Og det skete så idag, efter 9 mdr med..."jeg er ikke farfar"

Anmeld

29. august 2010

FrkT

Ihhh hvor dejligt for jer, søde... ved hvor meget det har gået dig på.

Hvordan gik det med at fortælle dem nyheden om lillebror eller søster?

Anmeld

29. august 2010

Laulund87

Line&Liam skriver:

Farfar har aldrig været klar til at være farfar, så siden vi fik Liam har han stort set ikke snakket med mig, og aldrig skænket Liam et blik andet end da han blev TVUNGET til at holde ham mens vi tog et billede af det til barnedåben...

Så vi har forsøgt "ikke at eksistere" indtil han selv ligesom indbød til at vi "var der".... Og det skete så idag, efter 9 mdr med..."jeg er ikke farfar"

Øv det må have været hårdt

Han har åbenbart skulle bruge lang tid til at vænne sig til rollen..Det har nok været en god idé at lade han selv komme når han var klar.

Og det er han vist nu Det er da bare super

Anmeld

29. august 2010

L-Mortil3

Jeg blev simpelthen så overrasket over hans farfar femtoning at vi valgte at ladce være, vi var bange for det totalt ville vælte ham af pinden igen med, heeey forresten så skal du snart være farfar til 2

Så vi udsætter det lidt endnu, og nyder at Liam, rent faktisk HAR en farfar - Der endvidere, og hold nu godt fast, tumlede med ham på gulvet og killede ham til den store guldmedalje!

Jeg er så stolt af ham, det ved han slet ikke

Anmeld

29. august 2010

L-Mortil3

FrkT skriver:

Ihhh hvor dejligt for jer, søde... ved hvor meget det har gået dig på.

Hvordan gik det med at fortælle dem nyheden om lillebror eller søster?

^^^Den skulle have været citat til dig ^^^

Anmeld

29. august 2010

FrkT

Line&Liam skriver:

^^^Den skulle have været citat til dig ^^^

Hehe bare iorden

Men dejligt for jer, og dejligt for Liam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.