numsen vokser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2010

mimita

hej jeg er første ganga gravid og i uge 14+4 og har taget ca 5kg på, men syntes det mest er bagpå det vokser. har fået en lille fin mave, men tror halvdelen af mine ekstra kg har sat sig på numsen. er der andre der har det på samme måde, har også hørt at det der sætter sig bagpå er nemmere at tabe efter fødslen, er det rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

merichs

mimita skriver:

hej jeg er første ganga gravid og i uge 14+4 og har taget ca 5kg på, men syntes det mest er bagpå det vokser. har fået en lille fin mave, men tror halvdelen af mine ekstra kg har sat sig på numsen. er der andre der har det på samme måde, har også hørt at det der sætter sig bagpå er nemmere at tabe efter fødslen, er det rigtigt?

Jeg har indtil videre taget 25 kg på  og det er bestemt ikke maven der vejer så meget. Der har sat sig en del på numse, hofter og lår. Om det passer at det er nemmere at tabe efter fødselen har jeg ikke hørt noget om men det vil da være dejligt hvis det er rigtig

Vh Marlene 35+0

Anmeld

29. august 2010

misslea

mimita skriver:

Hejsa...

Altså... jeg har taget ialt ca. 6 ½ kg på indtil videre (er 34+6)!!!

Og jeg kan trøste dig med, at jeg lynhurtigt tog de første 4 kg på....!! Til gengæld har vægten stået stille, selvom der gemmer sig en stor og sund pige inde i min mave....!!!

Så måske vil det gå dig ligesom mig... og så er det jo ikke så skidt at tage på i starten

Men én ting er sikkert... der er ikke så meget at gøre ved det... man er ikke altid selv herre over, hvor meget man tager på, og SLET ikke hvor det sætter sig... desværre...!!!

Mane hilsner fra Lea

Anmeld

29. august 2010

Roxie

Ååh ja numsen.....jeg har taget 9 kg på og er 37+6 i dag. og det sidder på maven og på Numsen nok ca 4kg på hver men så sidder man også dejlig blødt og det kan være en fordel hvis man får et ømt bækken

Jeg har fortalt dem som har kommenteret den voksende numse at det er ballast, til en stor mave kommer en stor numse

Anmeld

30. august 2010

Tina2

mimita skriver:

Jeps, jeg er en af dem der hurtigt får en bred røv, når jeg er gravid.... Jeg har de to første gange fået nogle store unger (4200 g og 4800 g) så mon ikke bækkenet udvider sig helt automatisk under en graviditet

Har taget meget på de andre gange (+25 kg og +31 kg) men jeg har tabt dem ret hurtigt igen!

Denne gang er jeg ikke helt så højt oppe- er pt på +20 kg, så jeg håber at ku holde mig under de +25 kg....

Men det er ganske naturligt at der sidder ekstra bagpå  Man får et chok bagefter over hvor langt (eller mangel på samme) man kan trække sine jeans op!!!! Men det er forsvundet hurtigt ved mig igen, så det HÅBER jeg også det gør denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.