Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I går var torvedagen endelig et overstået kapitel. Dagen gik godt og vi fik hygget os Carla og jeg og jeg gjorde nogle fantastiske køb!!!! Om aftenen havde jeg tænkt at nu skulle Casper og jeg bare HYGGE efter Carla var kommet i seng. Vi bestilte pizza for vi orkede ikke andet, men vi satte os ind i stuen med et bord fyldt med stearinlys og bare SNAKKEDE! Åhhh det synes jeg bare ikke vi har gjort de sidste 14 dage!!! Da vi havde spist sad vi lidt og snakkede videre og så gik vi ind i soveværelset hvor jeg havde tændt en masse lys også. Så åbnede vi en flaske asti og så havde jeg købt noget chokoladefondue og dejlig frugt og så lå vi i sengen og madede hinanden og drak asti mens vi snakkede noget mere. Aftenen sluttede med en masse kys og jeg faldt i søvn i mandens arme glad og forelsket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skøøøønt!!!!
ÅÅÅÅRH! *suk* Det lyder noget så fantastisk!!
Slet ikke misundelig....
Det VAR også bare skønt!!!!!
Så fandt i lige hinanden igen................ Og sådan en aften kan man leve længe på, i et forhold. Når vi får vores nye sovevær. i brug (inden for den næste uge), så tror jeg også at vi skal have en aften i sengen, med lidt Asti.
Knus Mette
michella80 skriver: I går var torvedagen endelig et overstået kapitel. Dagen gik godt og vi fik hygget os Carla og jeg og jeg gjorde nogle fantastiske køb!!!! Om aftenen havde jeg tænkt at nu skulle Casper og jeg bare HYGGE efter Carla var kommet i seng. Vi bestilte pizza for vi orkede ikke andet, men vi satte os ind i stuen med et bord fyldt med stearinlys og bare SNAKKEDE! Åhhh det synes jeg bare ikke vi har gjort de sidste 14 dage!!! Da vi havde spist sad vi lidt og snakkede videre og så gik vi ind i soveværelset hvor jeg havde tændt en masse lys også. Så åbnede vi en flaske asti og så havde jeg købt noget chokoladefondue og dejlig frugt og så lå vi i sengen og madede hinanden og drak asti mens vi snakkede noget mere. Aftenen sluttede med en masse kys og jeg faldt i søvn i mandens arme glad og forelsket
hvor fedt! det var også lige det du manglede jo.... alletiders!
Ni-ko-li-ne skriver: hvor fedt! det var også lige det du manglede jo.... alletiders!
Det var netop lige nøjagtig det jeg manglede. He he
Hvor lyder det bare super skønt.
Dejligt at du har fået din mand "hjem" igen og at torvedagene er slut.
lion skriver: Hvor lyder det bare super skønt. Dejligt at du har fået din mand "hjem" igen og at torvedagene er slut.
Ja DET er jeg også glad for!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128