Slimklat/slimklump (Undskyld det er skrevet lidt direkte!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.565 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger :-)

Håber i kan give mit et svar/forklaring på nedenstående:

Min kæreste og jeg har så småt startet Projekt Baby.

Jeg stoppede med p-piller i starten af august, og fik min mens ca. 7 dage efter. I fredags var jeg så på toilettet for at tisse, og da jeg tørrede mig, tjekkede jeg papiret (jeg er begyndt at tjekke hver gang jeg har tisset, for aner jo ikke om min mens kommer som den plejer, eller om min cyklus er uregelmæssig efter jeg er stoppet med p-piller). Der var så en sej, slimet klump og nogle seje slimede "tråde", og i den ene af "trådene" var der 2 stk. rød-brune klatter

Er der nogle der ved hvad det kan være, og hvorfor der var en slimet klump osv?? Kan det være et tegn på at min mens er på vej? Eller måske at ægløsningen er på vej??

Undskyld at mit indlæg er skrevet så direkte og med lidt klamme detaljer, men vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle beskrive det.

God dag til Jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Chrizzer

Det kunne godt lyde som om du hat haft ægløsning, eller er meget tæt på

Anmeld

29. august 2010

*Cille*

Anonym skriver:

Hej Piger :-)

Håber i kan give mit et svar/forklaring på nedenstående:

Min kæreste og jeg har så småt startet Projekt Baby.

Jeg stoppede med p-piller i starten af august, og fik min mens ca. 7 dage efter. I fredags var jeg så på toilettet for at tisse, og da jeg tørrede mig, tjekkede jeg papiret (jeg er begyndt at tjekke hver gang jeg har tisset, for aner jo ikke om min mens kommer som den plejer, eller om min cyklus er uregelmæssig efter jeg er stoppet med p-piller). Der var så en sej, slimet klump og nogle seje slimede "tråde", og i den ene af "trådene" var der 2 stk. rød-brune klatter

Er der nogle der ved hvad det kan være, og hvorfor der var en slimet klump osv?? Kan det være et tegn på at min mens er på vej? Eller måske at ægløsningen er på vej??

Undskyld at mit indlæg er skrevet så direkte og med lidt klamme detaljer, men vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle beskrive det.

God dag til Jer alle

Se lige det her link

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thread-1898911.htm

Håber du bliver klogere på dit udflåd

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar begge 2

Anmeld

29. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil helt klart mene ægløsning igang/på vej

Anmeld

29. august 2010

Mathildebc

Vil helt bestemt også sige at det er tæt på ÆL tid 

Kan i hvert fald kende det fra når jeg selv har ÆL

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar

Jamen så er det jo bare at komme igang med "øvelserne" og så ellers vente og se om der kommer en bebs ud af det

Anmeld

30. august 2010

Mathildebc

Krydser  for at det lykkes jer 

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak

Håber også det lykkes hurtigt, men tør ikke regne med at der sker noget de første 4-5 måneder... Så bliver jeg ihvertfald ikke skuffet, så kan jeg kun blive overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.