Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Charmed86

Hej

Vi vil virkelig gerne forsøge snart, men er nu en måned siden at jeg smed p-pillerne, og min mens er udebleven, og der er ikke de eftertragtede 2 streger på testen, og har taget flere af dem.
Så jeg tænker at det jo nok er pga stoppet at den udebliver, det er det jo tit at den gør når man sådan stoppet... Men der må være en løsning så vi ikke skal vente i en evighed, min veninde måtte vente 6 måneder på at hun overhovedet fik hendes igen.

Har læst lidt på nettet og været inde og snakke i min sædvanlige helsekost forretning, og man kan få nolge piller der skulle hjælpe med at få hormonerne op igen, Menstruasan som de hedder, så ville bare høre om der var nogle der har prøvet det??

Jeg tager i forvejen vitamin piller og ekstra folsyre, eller hva man nu kalder dem, vi har ændret kosten så at den er sundere og lidt mere varieret.

Ved godt at det nok kommer til at tage tid, men vil bare gerne tilbage i cyklusen igen, så vi kan få begyndt.

Har i andre gode råd til os?? Som i nok kan høre er dette barn nr 1 vi prøver på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

betiinsen

Følger lige med her, da jeg også lige er stoppet med p-piller i denne måned, og er i tvivl om mens udbliver.

Håber snart at din mens. osv. bliver normal igen, så du kan blive gravid.

Anmeld

29. august 2010

Charmed86

Hehe håber at du heller ikke skal vente alt for længe..

Jeg tænker at vi giver det et forsøg med de piller jeg skrev om, de kunne jo måske godt hjælpe lidt.

Ved godt at der er mange der venter i lang tid, og at vi jo nok også kan komme ud for det samme, men hvis der er noget der kunne hjælpe bare lidt.

Anmeld

30. august 2010

Charmed86

Efter at ha søgt maaaaange oplysninger på nettet, har jeg flere gange læst om akupunktur og zoneterapi, det lyder som noget der kunne være halv dyrt, men hvis det virkelig hjælper på det hele, så er det da med at forsøge!!

Er der nogen herinde der har prøvet det??

Anmeld

30. august 2010

betiinsen

Jeg har bestilt tid ved en akupunktør. Jeg stoppede med p-pillerne den. 12 aug. og kan ikke rigtigt finde ud af om jeg har ægløsning - skal derfor til lægen på torsdag.

Derudover har jeg valgt at få tid ved en akupunktør, da jeg gerne vil have min mens reglmæssig efter p-pillestop og ægløsning. har fået tid omkring den 18 sep.  fingre for det virker, skal nok skrive herinde om det fungre.

Man siger man mindst skal have 3 behandlinger indenfor halvanden uge. og det koster første gang 300 og de andre to 250 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.