Hej
Vi vil virkelig gerne forsøge snart, men er nu en måned siden at jeg smed p-pillerne, og min mens er udebleven, og der er ikke de eftertragtede 2 streger på testen, og har taget flere af dem.
Så jeg tænker at det jo nok er pga stoppet at den udebliver, det er det jo tit at den gør når man sådan stoppet... Men der må være en løsning så vi ikke skal vente i en evighed, min veninde måtte vente 6 måneder på at hun overhovedet fik hendes igen.
Har læst lidt på nettet og været inde og snakke i min sædvanlige helsekost forretning, og man kan få nolge piller der skulle hjælpe med at få hormonerne op igen, Menstruasan som de hedder, så ville bare høre om der var nogle der har prøvet det??
Jeg tager i forvejen vitamin piller og ekstra folsyre, eller hva man nu kalder dem, vi har ændret kosten så at den er sundere og lidt mere varieret.
Ved godt at det nok kommer til at tage tid, men vil bare gerne tilbage i cyklusen igen, så vi kan få begyndt.
Har i andre gode råd til os?? Som i nok kan høre er dette barn nr 1 vi prøver på.
Anmeld