"lim" til figurerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Kløver

Ja hvad bruger man så "lim" når man laver figurerne og når de skal sidde fast på kagen, skal bla prøve at lave små babysko, og en vugge, så det er rpøvet et par gange inden den rigtige dåbskage engang skal laves, men hvad bruger man til at holde delene sammen med, og for at figurer og bokstaver sidder fast på kagen

Bruger mest MMF

håber på nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Ann.

Jeg bruger tylose-lim, ved dog ikke om der er en anden/nemmere måde?

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg bruger en lille smule vand

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Man kan sagtens bruge vand... det er jo det hurtigste billigste og nemmeste, sådan praktisk set....

Men hvis man alligevel handler ting ind til at udstikke diverse figurer og hvad ved jeg... Så kan man lige så godt investere i lidt tylose pulver, så man kan lave lim... Det virker bedre fordi det klistrer mere, og tørrer hurtigere....
Altså det er stærkere end vand....

Nogle bruger vidst også æggehvide, som har nogen lunde samme konsistens som tylose limen....

Jeg bruger tylose lim

Anmeld

29. august 2010

Kløver

mariamiss6 skriver:

Man kan sagtens bruge vand... det er jo det hurtigste billigste og nemmeste, sådan praktisk set....

Men hvis man alligevel handler ting ind til at udstikke diverse figurer og hvad ved jeg... Så kan man lige så godt investere i lidt tylose pulver, så man kan lave lim... Det virker bedre fordi det klistrer mere, og tørrer hurtigere....
Altså det er stærkere end vand....

Nogle bruger vidst også æggehvide, som har nogen lunde samme konsistens som tylose limen....

Jeg bruger tylose lim

smager tylose limen af noget ?

Anmeld

29. august 2010

Daisy

Jeg bruger rosenvand

Anmeld

29. august 2010

Kløver

Daisy skriver:

Jeg bruger rosenvand

hvad er forskellen på rosenvand og alm vand ?

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

smager tylose limen af noget ?

Niks nada nothing Nej 

Anmeld

29. august 2010

Wish upon a star

Hejsa

Jeg har lige et.. måske dumt spørgsmål, men hvor køber man alle de ting man skal bruge, og jeg snakker ikke om ingredienser til kagerne Men om alt det man former og bruger til at lave diverse ting til kagerne med, så de kan se flotte og nogenlunde profesionelle ud 

Anmeld

29. august 2010

Wish upon a star

Fand selv en hjemmeside, som er alletiders

http://dinkage.dk/udstikkere-9/udstikkere-med-plunger-10/pme-flower-blossom-plunger-saet-af-4-261.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.