Fødselsdagen igår gik SÅ fint!
Kagerne var lavet færdige dagen før. Lavede boller kl. 9 så de var færdige om formiddagen. Fik gjort hovedrent og dækket bord.
Alt var klar kl. 13.45 (gæsterne var inviteret til kl. 14). Havde sørget for at fylde 3 kaffekander og sætte endnu en kande over, så var jeg ligesom dækket ind fra starten 
Jeg havde absolut ingen stress!!!! Det var simpelthen så skønt bare at kunne tage den med ro...
Idag kom der så et par veninder med børn på besøg. Der var jeg liiige ved at stresse lidt. De var inviteret til brunch kl. 10 og kl. 9 synes jeg at jeg begyndte at stresse lidt for meget.... så jeg måtte bede Carsten hjælpe med forskellige ting... og ja så bliver det jo selvfølgelig ikke helt som jeg vil have det, men jeg bed det i mig og det blev nogle rigtige hyggelige timer med veninderne 
Liva er blevet SÅ begavet!!!!
Vugge og højstol til dukken (fra mormor og bedstefar)
Potte, sutteflaske og tøj til dukken (Fra Molly (mormor og bedstefars hund))
Sko, gamacher, madpakke (fra onkel Morten)
Godnatbog og 3 tegnefilm (fra farmor og farfar)
Bamsestol (fra faster med påhæng og børn + Onkel med påhæng og børn)
Fed bluse (onkel og tante + børn)
Løbecykel (min veninde Christina)
Barbapapa krus og puslespil (Min veninde Sine)
Næste weekend kommer min søster, svoger, nevøer + min kusine med barn. De kunne ikke denne weekend. Og så er fødselsdagene også overstået for denne gang 
Lige et enkelt billede. Min lillebror havde købt basketstøvler til Liva, jeg havde ønsket mig nogle af dem han selv tegner på. Han havde dog ikke tegnet på dem endnu, ville lige se om de passede. Så han tog dem med hjem igår og sendte senere et billede af den første side han havde fået tegnet! Liva bliver den sejeste pige i børnehaven 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld