Beslutningen om hvor vores tur skal gå hen er taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2010

smokin

Tak for jeres input på min afstemning for noget tid siden.

Vi har valgt Singapore/Bali

Så det bliver til 12 timer med flyver direkte med lille Malou på 5 1/2 måned til den tid. Vi glæder os rigtig meget og er sikker på at det er det helt rigtige for vores familie

I Singapore skal vi bl.a forbi verdens smukkeste zoo hvor alle dyrene ikke er i bur, men afspærret af vandfald, vandgrave, klipper osv fra turisterne. Det glæder vi os helt fantastisk til. Jeg elsker dyr! Og elsker at kunne komme tæt på dem. Thailand var helt fantastisk og jeg er sikker på at Singapore også bliver vildt. Derudover skal vi ud på Øen sensosa og besøge carlsbergtårnet og køre i lift derudtil og se den smukke natur. Igen på Sensosa skal vi se flere dyr i Underwater world hvor man kan se alt fra hajer til delfiner og kommer i nærkontakt med disse..

Tilsidst skal vi jo shoppe uforglemmelige ting og besøg arab street, china town og silkestræderne..

Efter 4 overnatninger rejser vi videre til Bali som vil være en flyvetur på 2,5 time og herefter skal vi bo på luksus resort og nyde livet og hinanden!

Og lige et par billeder af hvad vi skal opleve...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

KÆFT hvor lyder det bare lækkert, smukke!

Jeg håber I får en rigtig fantastisk tur og jeg glæææææder mig til at høre om det hele

Husk at tage en million billeder og sende et postkort til mig og Laura!

I har bare SÅ meget fortjent en fantastisk, og romantisk, oplevelse af den karakter!

Kæmpe knus en MEGET misundelig Caroline

Anmeld

29. august 2010

bullerbassen

Pu ha ved godt misundelse er en grim ting - men det kommer altså snigende

Hold da fast det ser lækkert ud - Er sikker på I får en helt fantastisk tur.

Fulgte med i debatten om dit spørgsmål angående rejsemål, men svarede ikke. Det ser ud til I har valg lige præsic det der passer til JERES FAMILIE ..........

I ønskes en FANTASTISK tur

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Zette skriver:

Tak for jeres input på min afstemning for noget tid siden.

Vi har valgt Singapore/Bali

Så det bliver til 12 timer med flyver direkte med lille Malou på 5 1/2 måned til den tid. Vi glæder os rigtig meget og er sikker på at det er det helt rigtige for vores familie

I Singapore skal vi bl.a forbi verdens smukkeste zoo hvor alle dyrene ikke er i bur, men afspærret af vandfald, vandgrave, klipper osv fra turisterne. Det glæder vi os helt fantastisk til. Jeg elsker dyr! Og elsker at kunne komme tæt på dem. Thailand var helt fantastisk og jeg er sikker på at Singapore også bliver vildt. Derudover skal vi ud på Øen sensosa og besøge carlsbergtårnet og køre i lift derudtil og se den smukke natur. Igen på Sensosa skal vi se flere dyr i Underwater world hvor man kan se alt fra hajer til delfiner og kommer i nærkontakt med disse..

Tilsidst skal vi jo shoppe uforglemmelige ting og besøg arab street, china town og silkestræderne..

Efter 4 overnatninger rejser vi videre til Bali som vil være en flyvetur på 2,5 time og herefter skal vi bo på luksus resort og nyde livet og hinanden!

Og lige et par billeder af hvad vi skal opleve...

Jeg er GRØN af misundelse... ... Nøj hvor lyder det super lækkert...

Håber I får den dejligste tur...

Knus fra Pia.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

toboli skriver:

Fulgte med i debatten om dit spørgsmål angående rejsemål, men svarede ikke. Det ser ud til I har valg lige præsic det der passer til JERES FAMILIE ..........

jalouxi er grimmere

Jeg under dem helt klart turen (ligesom du gør), men vi vil jo meeeeed!

Anmeld

29. august 2010

smokin

toboli skriver:

Man må gerne være misundelig Det ville jeg selv være hvis det ikke var mig der skulle afsted - ELSKER at rejse! Og ja, jeg tror vi har valgt det helt rigtige. 4 dage på farten og 11 dage med afslapning. Så bliver det heller ikke så hårdt for Malou.

Anmeld

29. august 2010

smokin

Caroline86 skriver:

jalouxi er grimmere

Jeg under dem helt klart turen (ligesom du gør), men vi vil jo meeeeed!

Du må gerne komme med hvis du kan være i kufferten

Anmeld

29. august 2010

smokin

Pia. skriver:

Jeg er GRØN af misundelse... ... Nøj hvor lyder det super lækkert...

Håber I får den dejligste tur...

Knus fra Pia.

Sådan en god omgang afstressende massage hver morgen til lyden af bølgeskvulp.....

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Zette skriver:

Du må gerne komme med hvis du kan være i kufferten

mase mase mase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.