Kigge på babyudstyr inden du er blevet gravid - gør du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fået en vane med at kigge på diverse internetsider med babyudstyr for at kigge på senge, vogne, tøj, ja alt muligt, og tænke at lige det vil jeg have til bebs, når jeg bliver gravid, men er jo stadig ikke gravid, og ved at det er dårligt at fokusere for meget på det. Men har bare et behov for at kigge på diverse ting og drømme mig til at jeg er gravid og kan købe tingene. Vil høre om jeg er den eneste der gør det? Fortæl fortæl, hvordan I har det med det  Og vil så lige sige at jeg ikke køber noget og heller ikke går ind i reelle butikker, det er "kun" internetbutikker og ren øjen/hjerneguf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Maalene

Anonym skriver:

Jeg har fået en vane med at kigge på diverse internetsider med babyudstyr for at kigge på senge, vogne, tøj, ja alt muligt, og tænke at lige det vil jeg have til bebs, når jeg bliver gravid, men er jo stadig ikke gravid, og ved at det er dårligt at fokusere for meget på det. Men har bare et behov for at kigge på diverse ting og drømme mig til at jeg er gravid og kan købe tingene. Vil høre om jeg er den eneste der gør det? Fortæl fortæl, hvordan I har det med det  Og vil så lige sige at jeg ikke køber noget og heller ikke går ind i reelle butikker, det er "kun" internetbutikker og ren øjen/hjerneguf

Jeg gør nøjagtig det samme (vi arbejder også på sagen)

Men jeg kan simpelthen ikke lade være... Vi har flere gange været ude og kigge på babyting sammen i butikkerne, og synes egentlig at det er rigtig rart at få sig et overblik over hvad det koster at få investeret i det hele og gå og finde ud af hvilken barnevogn, autostol mv. vi kunne tænke os...

Så jeg kan ikke se noget forkert i det overhovedet, og hvis andre synes det er åndsvagt kan jeg kun sige, "VI KAN IKKE LADE VÆRE"

Anmeld

29. august 2010

Trolde_mor

Nu er jeg blevet gravid.. Men ork jo, da der var to streger, havde jeg diverse internetsider bogmærket, fundet vognén, og lavet diverse lister hehe

Jeg havde faktisk også været inde i byen og kigge i børnebutik med kæresten og købte et par små bomuldssokker (og de sokker holdte faktisk gejsten oppe herhjemme, da vi måned efter måned testede negativt).

Vil dog lige sige, at vi også inden vi besluttede at forsøge gerne ville undersøge og være sikre på at vi havde penge til at købe det nøsvendige til den lille og til efterfølgende at forsørge

Men nej, det er jo super dejligt at se på, hvad man har at se frem til, og glæde sig over man prøver, og glæde sig til de to streger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.