En stor hyldeste til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Alle de skønne dagpleje mødre, der er omkring os alle steder..

Syntes alt for tit at vi høre en masse skræk historier omkring dagpleje mødre og gæste dagplejer og sådan.. 

Så derfor syntes jeg det er på tide at vi husker at bringe alle de gode frem, for er helt sikker på at dem er der flest af

Vi ELSKER vores dagpleje mor Anja..

Vi kunne ikke havde fået noget bedre til os og vores søn.

Hun er helt vildt hyggelig, og gør alt det der er rigtig i min verden.

Endnu ikke en dag har vi oplevede at de "bare" har været inde en hel dag, men altid ude og se eller opleve noget.. Ja og er det ikke det, så er de ude på alle de skønne legepladser her på vesterbro.

Og vi elsker at Vito kender alle dagpleje mødre her på Vesterbro, så altid den samme han er i gæste dagpleje hos

Kom med din gode erfaring og hyldeste  

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

TbCp

Vi havde både en fantastisk fast dagplejer, Kisser, og en fantastisk gæstedagplejer, Anette.

Vi har været så glade for dem i de år Liva har gået i dagpleje! og det var med tårer i øjnene at vi måtte sige farvel!

Vores faste dagplejer har været dagplejer i 15 år og elsker stadig sit job!

Vi har aldrig været utrygge ved at aflevere Liva i dagpleje,eller gæstedagpleje. Det var to hjem med rigtig meget varme!

Anmeld

6. september 2010

numsefisk

Ej come on, der må da bestemt være flere positive

Anmeld

6. september 2010

bagger26

Jeg ELSKER min DP-mor til min søn, er helt trist over han skal strate i børnhave til januar, selv om det der godt for ham.. Men han elsker bare at være dernede, og jeg er SÅ tryg ved at aflevere ham dernede.. De kommer ud at lege hverdag i haven..

Er så bare ekstra lykkelig idag, er lige fået besked om, at min datter overtager Mads's plads dernede fra januar, så er lykkelig og lettet over at vide hun er i trykke hænder de næste år også.. Dejligt...

Herhjemme svæger vi til DP, det der VS er ikke for mig.. Mange børn og flere pædagoger, det kan de hurtigt nok vænne sig til når de kommer i børnehave.. Det passer mig bedst, at når de er så små som de er når de starter, at det er trygge og rolige rammer, hvor de ikke skal forholde sig til en masse forskellige mennesker. Så er lykkelig for at have fået verdens bedste DP-mor..

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Celinas DP er også bare så fantastisk.

Hun har været dagplejemor i over 30år og hun ELSKER sit arbejde. Det er tydeligt, at hun er glad for børnene og hun kysser og krammer altid Celina, når hun bliver afleveret. Jeg har ALDRIG afleveret et grædende barn, men et barn der rækker armene ud. Altid glad og tilpas når jeg henter hende

Da jeg blev indlagt akut, kunne Celina uden problemer blive i dagplejen til Frederik kunne hente hende. DP måtte endda aflyse en aftale - og det gjorde hun da bare. De kunne jo bare tage afsted en anden dag, sagde hun.

Helt perfekt dagplejemor i vores verden.

Anmeld

6. september 2010

Bayze

Er der nogen der kender og kan anbefale en god dp i Århus, Brabrand-området?

Anmeld

6. september 2010

numsefisk

Åhh hvor er det skønt at læse 

Så dejligt.. Lad os få de positive historie ud.

Anmeld

6. september 2010

Det er sq bare alletiders læsning!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.