for tyk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 17+, og jeg ved at folk begynder at mærke liv og jeg tænker bare gad vide om jeg kommer til at mærke liv når jeg vejer 20 kg for meget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

g.seerup

Bare rolig, selvfølgelig gør du det  

det kan godt være svært første gang at vide hvad det er man skal kunne mærke, men pludselig er du ikke i tvivl.. i min anden graviditet havde jeg en foranliggende moderkage, og det gjorde at jeg havde svære ved at mærke liv udenpå maven, men kunne absolut mærke indeni.

Op med humøret, du skal nok komme til at mærke liv

Du får lige en krammer med på vejen

Anmeld

29. august 2010

Dimse

Du kommer til at mærke masser af liv, men der går muligvis noget tid endnu. Lilletøsen i min mave begyndte først at kunne mærkes omkring uge 25. 

Anmeld

29. august 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg er gravid 17+, og jeg ved at folk begynder at mærke liv og jeg tænker bare gad vide om jeg kommer til at mærke liv når jeg vejer 20 kg for meget ?

Ved min første graviditet var jeg i uge 23 - mener jeg - før jeg mærkede noget som helst, moderkagen lå foran og fungerede som en slags pude, så jeg bemærkede det ikke.

Nu er jeg i uge 19 og har fortsat ikke mærket noget, men det skal nok komme

Anmeld

29. august 2010

6800

Bare rolig, jeg er også pænt overvægtig, og jeg mærkede liv fra uge 18

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Der siges det mærkes som luft ?
Jeg har haft noget luft halløj i min mave men også jag i siden og tænker hele tiden på om det er mig selv der finder på at jeg kan mærke liv eller om det bare er noget fis og indbildning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.