hvad pokker gør man. ?
Vi kan ikke styre Ea. Hun er fuldstændig udenfor rækkevidde til tider. :'(
Hun skriger, hun kaster med ting, hun hyler, hun er mega hysterisk og er slet ikke til at komme ind til.
jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, har nogle gange i afmagt lyst til at klappe hende en. HVILKET JEG IKKE Gør... men bare for at forklare hvor langt vi kommer ud.
prøver fx lige at bekrive dagen i dag.
vi står op, hun løber over til bedste og er der faktisk det meste af dagen.
Sidst på eftermiddagen, leger Ea med Emil ovenpå - jeg er der også. Hun bliver ved med at slæbe rundt på ham, jeg sir til hende hun ik skal - hun hører absolut ikke efter. Hun nærmest griner ad mig.
Vi går nedenunder og leger videre der. Hun får et flip over noget og jeg siger NEJ.. også starter balladen. Hun skriger og sparker. Jeg sætter hende udenfor i garagen. Hun kommer ind hurtigt igen.
vi spiser og jannik siger han måske vil køre på tanken og leje en film, Ea vil gerne med.
På et tidspunkt får Ea et nyt flip(kan ikke lige huske over hvad) , hun kaster med puderne og tingene i stuen. Så siger jeg til hende at der røg turen til tanken. OG så stater balladen for alvor.
Hun skriger fuldstændigt vildt. Jeg lukker hende inde i soveværelset og siger hun kan skrige af der. Hun blir seriøst ved i ½ time eller sådan noget. simpelthen skriger, hyler og er mega hysterisk. Hun sparker til tingene og kaster med dem.
jeg går ind og får nok selv et flip, for nu har jeg fået nok - jeg tager hende hårdt i armenen og råber meget hårdt at her er det mig og far der bestemmmer og vi vil ikke have at hun opfører sig sådan. Hun griner af mig mens hun hyler videre.
Nu har jeg givet op, jeg ignorerer hende. Hun kommer ud ca 10 min efter... og er helt opløst og hæs.
så spør hun jannik om de skal på tanken - Han siger nej, han skal ingen steder. Så starter hun dælme forfra.. nu har jannik fået nok. Han lægger hende i seng. Og der skriger hun bare videre.
hvad fanden gør vi... jeg magter hende bare slet ikke når hun er sådan. Jeg ved ik hvad jeg skal stille op. Hun kan ikke tåle at få et nej.
Hvis vi er nogen steder alle sammen, så ter hun sig fuldstændigt onssvagt. Det skal lige siges der er ingen problemer når jannik er afsted med hende alene. og for det meste heller ik når jeg er alene med hende, m med mindre hun får et NEJ.
Vi har snakket om at det måske kan have noget med Emil at gøre. At det er en slags reaktion på at han er der. Jeg ved det ik.
Det eneste jeg ved er at jeg er ved at gå op i limningen og er bange for at jeg en dag kommer til at gøre noget meget dumt i afmagt.
Hvor pokker skriver man til hende der Magrethe Bruun...
hilsen en meget ør i hovedet Susan.
Anmeld