Kattedøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2010

FrkT

Spørgsmålet henvender sig til jer der har kat; har I kattedøre til dem på en af yderdørene? Og i så fald, hvilken vil I anbefale til ikke alt for mange penge?
Som det er nu har vi et vindue til at stå åben om sommeren til dem, og om vinteren åbner vi selv vinduer når de sidder og vil ud, men vi har bare tit snakket om det ville være lettere med sådan en dørlem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

ekzunz

Vi har ikke endnu, men jeg regner med at vi skal have sådan en chip-tunet dør til Anton. Jeg ved ikke hvad de koster, men jeg håber da ikke det er alt for meget...

Anmeld

29. august 2010

Fines mor

FrkT skriver:

Spørgsmålet henvender sig til jer der har kat; har I kattedøre til dem på en af yderdørene? Og i så fald, hvilken vil I anbefale til ikke alt for mange penge?
Som det er nu har vi et vindue til at stå åben om sommeren til dem, og om vinteren åbner vi selv vinduer når de sidder og vil ud, men vi har bare tit snakket om det ville være lettere med sådan en dørlem....

Vi købte vores hos Harald Nyborg for mange år siden, og jeg mener den koster lige under 200 kr. Den kan vende på mange måder, hvis man kun vil have katten skal gå ud, og ikke ind igen osv.

Anmeld

29. august 2010

FrkT

Fines mor skriver:

Vi købte vores hos Harald Nyborg for mange år siden, og jeg mener den koster lige under 200 kr. Den kan vende på mange måder, hvis man kun vil have katten skal gå ud, og ikke ind igen osv.

Ja det er nemlig også det jeg tænker der er smart.... eller hvis man skal afsted nogle dage og katten er ude, at den så kan komme ind igen, men ikke løbe ud imens man er væk  Er de svære at sætte i døren?

Anmeld

29. august 2010

Fines mor

FrkT skriver:

Ja det er nemlig også det jeg tænker der er smart.... eller hvis man skal afsted nogle dage og katten er ude, at den så kan komme ind igen, men ikke løbe ud imens man er væk  Er de svære at sætte i døren?

Det kommer nok an på hvilken dør man har, vi har bare en gammel hoveddør. VI bor på en nedlagt landejendom, og vi har ikke fået nye døre i endnu. ;-) Men det ser ikke svært ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.