underlig følelse, har brug for lidt kvindelig viden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Muffinmor

Hej dejlige kvinder, har brug for jeres råd i dag.

Jeg har hele natten haft en mærkelig følelse i underlivet, det har ikke gjort ondt men alligevel været så ubehageligt at jeg ikke har kunne sove. smerten har ligesom trukket helt omme fra ballerne op i lænden også om på fronten. Jeg har ikke haft pluk veer før og er meget i tvivl om det bare er sådan nogle, for syntes at have læst at hvis de trækker fra lænden er det veer. De har været der on off hele natten, men her til morgen er de gået lidt væk, men jeg føler mig øm og udmattet i underlivet.

har flere gange i nat følt at jeg skulle på toilet for at prutte, men ingen gevinst. Er det bare pluk veer ? er 37+6 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Dimse

Jeg har haft rigtig mange underlige fornemmelser i underlivet de sidste mange uger.. Alt fra det du beskriver til mens smerter og maveknep, det er livmoderen der forbereder sig på fødslen med plukveer og blødgørelse af livmodermund og hals.. Det er normalt i slutningen af graviditeten, det kan være du snart føder :-) Du må jo gerne nu. Det er en dejlig milepæl at nå..

Haha går du på WC og prutter? Jeg ligger bare og fiser inde i sengen, har droppet at vise hensyn til kæresten, for jeg er bare klam nu og det må han finde sig i.. Glæder mig meget til at blive mig selv igen, og det tror jeg også han gør. Haha

Anmeld

29. august 2010

Muffinmor

tak for svar. tror jeg de sidste 3 dage har haft sådan en mærkelig fornemmelse i kroppen og baby er virkelig sunket langt ned, kan ikke samle benene, det ser mega sjovt ud når jeg går

Nej jeg prutte skam også ligemeget hvor jeg er, men når man prutter på toiletet så er der ekstra med hvis du forstår . det var bare et forsøg på at skrive skide på en pæn måde Fniiis

Anmeld

29. august 2010

Dimse

Haha hvor er du skæg (og klammo  

... Og heldig, for det lyder da som om du snart går i fødsel. Bare det var mig. Altså min unge har sat sig fast i bækkenet, men jeg går irriterende normalt. Ville ønske jeg vraltede omkring, for alle de piger jeg kender der har gjort det har født kort efter.

Jeg ved faktisk ikke om man altid vil få fornemmelser i kroppen lige inden fødsel (Jeg er jo 1. gangs) Synes også at have hørt om dem, hvor det kommer som en meget pludselig overraskelse. Jeg tilhører nok sidstnævnte gruppe og du måske førstnævnte. 

Anmeld

29. august 2010

Roxie

Hmm sidder nu her med en konstant smerte, eller kildren. det gør ikke rigtig ondt men den er der. kan ikke rigtig sige om den er regelmæssige men den bliver kortvarig værre også går det væk igen, dog er der stadig en konstant smerte/kildren helt nede i lysken og om bag i lænd og baller. Har haft disse smerter de sidste 3 dage men her til aften er de faktisk værre end de har været hidtil. er i tivil da jeg ikke syntes de gør mega ondt og der ligesom også er denne her konstante smerte, altså smerten forsvinder ikke imellem "veerne"

Hmmm.... jeg er lidt forvirret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.