pyller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2010

camsko88

har en dejlig bonusdatter på 2 ½ år. vi har hende hver anden weekend.

men nu er mit spørgsmål, hva er normalt i den alder?

pigen bruger stadig ble, er dybt affhængig af hendes sut, skal løftes og bæres hele tiden. kan faktisk intet selv. er det normalt?

har ikke selv børn endnu, så ved det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

LinLin

Det er helt normalt med ble og også at hun bruger sut, når hun skal sove. "Dyb afhængighed" af sut er dog ikke... (er hun lige blevet 2½ eller er hun næsten 3??? )

Det med at ville bæres skulle hun også gerne være kommet ud over...

Men tænker på hvor længe siden det er hendes forældre er gået fra hinanden, hvor godt de taler sammen, hvordan hendes forhold til hendes far/Jer er...?

Anmeld

29. august 2010

camsko88

hov ups har skrevet forkert skulle stå 3½ hun bliver 4 i marts...

undskyld

Anmeld

29. august 2010

camsko88

forholdet til os er fint, hun er i pleje ved hendes bedste da hendes mor har nogen problemer.

Anmeld

29. august 2010

Kvindemin

camsko88 skriver:

hov ups har skrevet forkert skulle stå 3½ hun bliver 4 i marts...

undskyld

Hvad er normalt og ikke normalt? Men jeg syntes bestemt ikke det er normalt. Ikke for at samligne, men min datter der er 2½ er helt ble og sutte fri, og det skulle de også gerne være inden de er 3 år - vil jeg mene.

Hun er jo efterhånden en stor pige din pap datter...

Anmeld

29. august 2010

Leonora

camsko88 skriver:

forholdet til os er fint, hun er i pleje ved hendes bedste da hendes mor har nogen problemer.

Hej..det lyder til at hun har et særligt trykhedsbehov siden hun stadig bruger ble og er meget glad for sin sut...Det kan jo hænge sammen med at hun ikke bor hos sin mor...Men i kan jo ringe til en sundhedsplejerske..De kan sagtens hjælpe og støtte problemer som det du beskriver..

Hilsen Louise

Anmeld

29. august 2010

camsko88

Chritinap skriver:

Hvad er normalt og ikke normalt? Men jeg syntes bestemt ikke det er normalt. Ikke for at samligne, men min datter der er 2½ er helt ble og sutte fri, og det skulle de også gerne være inden de er 3 år - vil jeg mene.

Hun er jo efterhånden en stor pige din pap datter...

ja hun er nemli ved at være en stor pige, men hendes bedste mener ikke der er grund til at hun skal stoppe med ble nu

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

Hejsa

Synes, det er svært at udtale sig om. Det lyder ikke som om, pigen ligefrem har haft det let... 

Når hun gerne vil bæres er det vel fordi hun søger tryghed, det lille pus, og derfor synes jeg bestemt ikke, hun må afvises.

Det med bleen kan I da så småt begynde at være obs på. Giver hun tegn, når hun skal på toilettet osv...

Men synes generelt, vi skal passe på med at udtale os om, hvad der er "normalt". Det kan altså være farligt. Se hellere på, om de små trives :-)

Håber, den lille skat har det rigtig godt trods hendes mors problemer osv. 

Held og lykke med hende og resten af familien :-)

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.