indspiratin til min madpakke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg er lige startet på handelsskolen (HG) i horsens. og syntes at deres mad er meget dyr og ser ikke specielt godt ud.
så nu spørg jeg jer dejlige kvinder der ude landet over, om i har nogen gode opskrifter til lækre madpakker. det kan være alt mellem himmel og jord der ikke tager lang tid at lave.

siger mange tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Vidunderligeunger

Astasmor skriver:

jeg er lige startet på handelsskolen (HG) i horsens. og syntes at deres mad er meget dyr og ser ikke specielt godt ud.
så nu spørg jeg jer dejlige kvinder der ude landet over, om i har nogen gode opskrifter til lækre madpakker. det kan være alt mellem himmel og jord der ikke tager lang tid at lave.

sandwich?

Noget lækkkert brød med enten smør eller miracle wip, salat, agurk grøntsagspeber og evt. tomat, så noget kylling og bacon eller ost og skinke. Det havde jeg med som madpakke hver dag

Anmeld

29. august 2010

NinaNymannMadsen

BlyViol skriver:

sandwich?

Noget lækkkert brød med enten smør eller miracle wip, salat, agurk grøntsagspeber og evt. tomat, så noget kylling og bacon eller ost og skinke. Det havde jeg med som madpakke hver dag

nemt og lækkert.

Anmeld

29. august 2010

eliasogmor

Astasmor skriver:

salat.....

Anmeld

29. august 2010

NinaNymannMadsen

eliasogmor skriver:

salat.....

uh ja. det altid godt.

Anmeld

29. august 2010

Fines mor

Jeg har stort set altid fisk med, fisk i glas, makral, torskerogn osv. men ved ikke om der er køleskab og porcelæn der hvor du er;-)

Ellers æg og tomat er nemt at have med, tærte...

Anmeld

29. august 2010

line melias mor

jeg køber grov/gulerods boller fra kohberg og så putter jeg salat og pålæg i det smager himmelsk

Anmeld

29. august 2010

mullesmith2

Astasmor skriver:

Jeg har nogen gange købt sådan nogen lange flutes i aldi til 6kr for to tror jeg. Det er dem der ikke er frosne. Så varmet dem iovnene og kommet salat og pålæg i, eller tunsalat, lige hvad man kunne finde på. Og det syntes jeg er mega godt og billigt.  

Anmeld

29. august 2010

mullesmith2

Ellers nogen pastaskruer, med kylling i (køb evt. kylling i aldi der er færdiglavet og krydret og lige til at skære ud) hehe ja jeg handler meget i aldi hehe Så kan du jo komme nogen grøntsager i også, Majs, ærter, peberfrugt, agurk, tomat, bønnespire, ja whatever man lige føler for  Måske dressing også..

Anmeld

29. august 2010

Trolde_mor

Flûte - som andre skriver, og kunne bruge samme ingredienser til pita, så skiftede meget mellem de to ting Ellers havde jeg i perioder pastasalat med. Hvis der var lidt rester fra aftensmaden dagen før, kunne jeg også finde på at tage det med, og så varme op i mrikroovnen der var på skolen

En god idé er også at tage rosiner, grøntsagsstænger, frugt, kiks eller lign. med til pauserne mellem timerne, så er koncentrationen lettere fordi kroppen hele tiden får lidt, så slodsukkeret ikke falder, og kroppen har det meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.