Lørdags-hygge fortalt i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2010

JustAnotherName

Som overskriften siger, så kommer her lidt billeder af vores lørdags-hygge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

JustAnotherName

Bianca friserede og ordnede LÆNGE Celina's hår, og gav hende Kitty-pandebånd om hovedet.
Og sluttede så af med at sige "Aajjhh Celina, du er altså bare så smuk"

Ikke længe før dén episode, havde jeg også overhørt hende,  give sin lillesøster en kærligheds-erklæring. Jeg lyttede nemlig lidt ved døren, da den blev lukket i, for at sikre mig, at hun nu ikke blev en bisse omkring at deles om legetøjet.
Men i stedet hørte jeg hende sige "Celina, jeg elsker dig meget meget højt!"

Det er så dejligt for en mor, at se og høre sine børn være så kærlige!

Anmeld

29. august 2010

JustAnotherName

Dagen sluttede af, efter aftensmaden, med en lille skål slik og tegnefilm...

Anmeld

29. august 2010

JustAnotherName

Håber også I andre har haft en dejlig Lørdag !?!?    Knus herfra os.

Anmeld

29. august 2010

ooo

Arj hvor ser det bare hyggeligt ud. Og jeg er helt vild med de kærlighedserklæringer Bianca kommer med. Jeg har faktisk også selv været så heldig at tilbringe min lørdag med kærlighedserklæringer fra børn.

Jeg har været til min nieces 7 års fødselsdag i dag, og det er så dejligt at se hende og min nevø. De bor i Sønderjylland (sjovt nok sammen med min søster og hendes mand), og jeg ser dem ikke så tit, men fandt ud af, at de alligevel tænker på moster M en gang imellem. I skolen have min niece skulle lære at skrive ord der starter med M, og så havde hun som det første skrevet moster M, og derefter Mor. Så bliver man da helt vildt stolt. Min nevø på 5 havde sammen med min niece været med til starten af mit og Niels´bryllup, og da de tog afsted før maden, gav jeg dem hver en fin pakke med bolcher. På vej hjem i bilen havde han sagt til hans farmor, at moster M var altså sød. "moster M er nu altså sød"

Elsker altså de børn.

Anmeld

29. august 2010

JustAnotherName

Arj hvor ser det bare hyggeligt ud. Og jeg er helt vild med de kærlighedserklæringer Bianca kommer med. Jeg har faktisk også selv været så heldig at tilbringe min lørdag med kærlighedserklæringer fra børn.

Jeg har været til min nieces 7 års fødselsdag i dag, og det er så dejligt at se hende og min nevø. De bor i Sønderjylland (sjovt nok sammen med min søster og hendes mand), og jeg ser dem ikke så tit, men fandt ud af, at de alligevel tænker på moster M en gang imellem. I skolen have min niece skulle lære at skrive ord der starter med M, og så havde hun som det første skrevet moster M, og derefter Mor. Så bliver man da helt vildt stolt. Min nevø på 5 havde sammen med min niece været med til starten af mit og Niels´bryllup, og da de tog afsted før maden, gav jeg dem hver en fin pakke med bolcher. På vej hjem i bilen havde han sagt til hans farmor, at moster M var altså sød. "moster M er nu altså sød"

Elsker altså de børn.

Aj, hvor kært at din niece skarev "Moster M" ned, før "Mor" 
Og som du ved, så kommer sandheden prompte fra børn, så når din 5-årige nevø siger, at han syntes, at du er sød, så er det helt sikkert, at han er meget glad for dig. Sikke dejligt med sådan et par skønne børn.

Min niece og nevø var også bare mine total top ynglings børn ...Indtil jeg selvfølgelig fik mine egne. Stadig holder jeg meget af dem.
Men det er klart, at det betyder ekstra meget, når det er ens EGNE børn.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ååååh hvor ser det hyggeligt ud!!! Sikke nogle smukke tøser du har

Anmeld

29. august 2010

JustAnotherName

Rosa skriver:

Ååååh hvor ser det hyggeligt ud!!! Sikke nogle smukke tøser du har

Tak søde. Jeg er også ret pjattet med din lille Jonte 

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JustAnotherName skriver:

Tak søde. Jeg er også ret pjattet med din lille Jonte 

Det er vi også - vi er efterhånden ret sikre på at vi beholder ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.