wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2010

charlottekri

jeg går hver tredje måned med min datter til vægtkontrol, da hun altid har været en rimelig stor pige, og der er en hel del overvægt på min mands side af familien.

(dette er et lidt ældre billede)

hun er stadig en af de større børn, men sådan her kan jeg holde øje med tingene og måske få det taget i opløbet hvis det skulle blive et problem, så hun ikke kommer til at kæmpe med det senere hen. i fredags var vi så til kontrol og der var det ca 4 mdr siden vi var til det sidst.

sidste gang vejede hun 16,5 og var 85 høj (hun bliver 3 til januar) og denne gang havde hun slet ikke taget på siden sidst men var til gengæld vokset 7,5 cm!!!

det synes jeg godt nok at der er vildt at hun er vokset SÅ meget!!

ville egentlig ikke noget med dette indlæg, men trængte bare lige til at dele det

og her er et nyere:

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Mor til Frederic og Freya

charlottekri skriver:

jeg går hver tredje måned med min datter til vægtkontrol, da hun altid har været en rimelig stor pige, og der er en hel del overvægt på min mands side af familien.

hun er stadig en af de større børn, men sådan her kan jeg holde øje med tingene og måske få det taget i opløbet hvis det skulle blive et problem, så hun ikke kommer til at kæmpe med det senere hen. i fredags var vi så til kontrol og der var det ca 4 mdr siden vi var til det sidst.

sidste gang vejede hun 16,5 og var 85 høj (hun bliver 3 til januar) og denne gang havde hun slet ikke taget på siden sidst men var til gengæld vokset 7,5 cm!!!

ville egentlig ikke noget med dette indlæg, men trængte bare lige til at dele det

og her er et nyere:

knus charlotte

Sikke en herlig prinsesse...

Det er da flot hun vokser sådan i højden og så vælger at stå stille i vægt.

Er det noget medfødt der gør hun har taget sådan på?

I kan altså være stolte...

Anmeld

28. august 2010

charlottekri

Mor til Frederic skriver:

Sikke en herlig prinsesse...

Det er da flot hun vokser sådan i højden og så vælger at stå stille i vægt.

Er det noget medfødt der gør hun har taget sådan på?

I kan altså være stolte...

hejsa, nej det er ikke noget medfødt at hun har taget sådan på i vægt, det er nok min mælk  

fra hun var ca. 2½ mdr til hun var 4 mdr gik hun fra 5 kg til 7 kg...

men de fleste på min mands side af familien kæmper med svær overvægt (min mand er heller ikke helt lille), så derfor prøver jeg at holde lidt øje med det hele.. min mands kusine (10) og fætter (7) er meget overvægtige allerede nu og har faktisk været det hele deres liv (begge forældre er også svært overvægtige). jeg kan huske da hans kusine fyldte 8 og jeg skulle købe en fødselsdaggave til hende og fandt en sød løs kjole i bilka str. M, der viste sig at være for lille  der ønsker jeg virkelig ikke at min datter skal ende (hans fætter bliver nok endnu større...)

knus

(ps. tak for de fine ord og held og lykke fremad med frederics vægt!)

Anmeld

29. august 2010

felicity

charlottekri skriver:

og her er et nyere:

knus charlotte

da min datter var 4 mdr. vejede hun 9.1 kg og var 73 cm lang!!!!! hun bliver 3 til feb. og vejer 15.5 kg og er 100 cm lang, min datter har aldrig været overvægtig.  din datter er da bare som hun skal være, men selvfølgelig skal man være på vagt overfor fedme, men ja, det er længden som gør forskellen på din og min i denne her situation 

Anmeld

29. august 2010

Mor til Frederic og Freya

charlottekri skriver:

hejsa, nej det er ikke noget medfødt at hun har taget sådan på i vægt, det er nok min mælk  

fra hun var ca. 2½ mdr til hun var 4 mdr gik hun fra 5 kg til 7 kg...

men de fleste på min mands side af familien kæmper med svær overvægt (min mand er heller ikke helt lille), så derfor prøver jeg at holde lidt øje med det hele.. min mands kusine (10) og fætter (7) er meget overvægtige allerede nu og har faktisk været det hele deres liv (begge forældre er også svært overvægtige). jeg kan huske da hans kusine fyldte 8 og jeg skulle købe en fødselsdaggave til hende og fandt en sød løs kjole i bilka str. M, der viste sig at være for lille  der ønsker jeg virkelig ikke at min datter skal ende (hans fætter bliver nok endnu større...)

knus

(ps. tak for de fine ord og held og lykke fremad med frederics vægt!)

Hold da op, hvis man må sige det..

Så kan jeg godt forstå du er ekstra obs. Men så må du have haft rigtig næringsrig mælk.

Vores store fætter fra januar '08 blev via flaske overfodret, min svigerinde har selv indset det... Han var også stor og har stået stille i vægt, han vejer også 16 kg. Men hun er også selv stor, hendes pige fra maj '09 er også i den store ende.

Min svigermor er også selv svært overvægtig og har været det fra barn af. Hendes 3 børn (min mand - hans storesøster og lillebror) er også godt i stand) Det samme har min mor, hun har dog tabt 30 kg og er en fitness nørd.

Anmeld

29. august 2010

line melias mor

hun er da bare helt igennem skøn.

Anmeld

29. august 2010

charlottekri

line melias mor skriver:

hun er da bare helt igennem skøn.

takker

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved ikke så meget om vægt osv men HOLD NU FERIE hvor hun charmer!!!! Jeg eeeelsker elastikkerne på armene og det store smukke smil!!!

Anmeld

29. august 2010

charlottekri

Rosa skriver:

Jeg ved ikke så meget om vægt osv men HOLD NU FERIE hvor hun charmer!!!! Jeg eeeelsker elastikkerne på armene og det store smukke smil!!!

tusind tak skal du have Rosa!!

Anmeld

29. august 2010

Fru Dinesen

Hold op en lille lækker basse tøs ..... hun er da bare for skøn 

Vores malle tøs er også en stor pige ... og det ligger også rigtig meget til begge vores familier 

så vi er også obs på hvad der ryger ind i vores datters mund for der er ik nogle grund til hun skal ha svære problemer når hun bliver større .....

men der er da så flot at hun har stået stille i vægt med så har vokset såå meget 

I kan absolut være stolte 

Knusss Linda 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.