Barsel fra kommunen.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mariekjellerup

Hej..

Dem som får barsel dag penge af kommunen da i skulle have det, fik i så et brev eller gik pengene bare ind på jeres konto? jeg har nemlig ikke hørt noget fra kommunen og håber virkelig at jeg får min barsel på tirsdag.

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Mariekjellerup skriver:

Hej..

Dem som får barsel dag penge af kommunen da i skulle have det, fik i så et brev eller gik pengene bare ind på jeres konto? jeg har nemlig ikke hørt noget fra kommunen og håber virkelig at jeg får min barsel på tirsdag.

Knus marie

ring hellere til dem.... de kan også lave fejl jo og så er det bedst at du har gjort hvad du kunne for at hjælpe til/skubbe på

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Mariekjellerup skriver:

Hej..

Knus marie

enten ringer du bare til kommunens omstilling og beder om ydelsescenteret

ellers ringer du til ydelsescenteret og beder om at tale med den sagsbehandler der sidder med din dagpengesag

Anmeld

28. august 2010

saxa

Jeg får også barselsdagpenge fra kommunen.. Denne måned er den første.. Og jeg har fået brev i e-boks omkring hvad jeg modtager.. Så jeg ville bestemt også ringe til dem, hvis ikke jeg havde hørt noget..

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Mariekjellerup skriver:

Hej..

Knus marie

Jeg fik en udbetalings meddelse med posten hver måned.. Altid på selve dagen som pengene gik ind...

Anmeld

28. august 2010

Mariekjellerup

saxi skriver:

Jeg får også barselsdagpenge fra kommunen.. Denne måned er den første.. Og jeg har fået brev i e-boks omkring hvad jeg modtager.. Så jeg ville bestemt også ringe til dem, hvis ikke jeg havde hørt noget..

Okay.. jeg har ikke fået noget i min e boks. hvilken kommune får du fra ?

Anmeld

28. august 2010

Mariekjellerup

MoarJ skriver:

Jeg fik en udbetalings meddelse med posten hver måned.. Altid på selve dagen som pengene gik ind...

Okay du får ikke på din e boks eller?

Anmeld

28. august 2010

Maise

Hej..

Knus marie

fik et brev fra kommunen i min e-boks og de overfører selv til min nem-konto ligesom v. børnepengene. Men jeg er i job og fik fuld løn de første 6 mdr efter fødsel og det er mit lønkontor der har inberettet til komunen at jeg skal have barselsdagpenge og fra hvornår. så kunne da forestille mig at det er noget som du skal kontakte kommunen om, hvis du ikke har fast job?? har du gjort det??

Anmeld

28. august 2010

Mariekjellerup

Maise skriver:

fik et brev fra kommunen i min e-boks og de overfører selv til min nem-konto ligesom v. børnepengene. Men jeg er i job og fik fuld løn de første 6 mdr efter fødsel og det er mit lønkontor der har inberettet til komunen at jeg skal have barselsdagpenge og fra hvornår. så kunne da forestille mig at det er noget som du skal kontakte kommunen om?? har du gjort det??

nej men min leder havde lavet det til mig, så skulle hun sende det videre til kommunen men har bare ikke fået noget brev eller ikke i min e boks. da jeg arbejdede i struer kommune men bor i viborg kommune så det er viborg kommune der skal betale min barsel.

Anmeld

28. august 2010

Maise

Mariekjellerup skriver:

nej men min leder havde lavet det til mig, så skulle hun sende det videre til kommunen men har bare ikke fået noget brev eller ikke i min e boks. da jeg arbejdede i struer kommune men bor i viborg kommune så det er viborg kommune der skal betale min barsel.

hmmm ring straks til kommunen -din leder kan have lavet en fejl, eller kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.