Så nærmer tiden sig piger !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Christina Haase

Så nærmer tiden sig til os der har termin i september - Jeg er selv en af dem har termin d. 28 September. 

Så for mit vedkommende er der en måned tilbage plus, minus. Men ihh hvor vi glæder os til vores lille Isabella kommer ud til os. Synes tiden er gået vildt stærkt på det sidste.  Døjer dog meget med plukveer/ snydeveer allerede og lidt kvalme. 

- God fødsel til jer andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Dansker I Holland

Hehe er godt nok sat til starten af november men glæder mig LIGESÅ meget som du gør smiler.. Held og lykke med fødslen

Knus Sussie 28+5

Anmeld

28. august 2010

Christina Haase

Ja der er lige lidt dage endnu at rende på, men dejligt du glæder dig. 

Anmeld

28. august 2010

Kvindemin

Christina Haase skriver:

Så nærmer tiden sig til os der har termin i september - Jeg er selv en af dem har termin d. 28 September. 

Så for mit vedkommende er der en måned tilbage plus, minus. Men ihh hvor vi glæder os til vores lille Isabella kommer ud til os. Synes tiden er gået vildt stærkt på det sidste.  Døjer dog meget med plukveer/ snydeveer allerede og lidt kvalme. 

har også termin der

Anmeld

29. august 2010

Trolde_mor

Christina Haase skriver:

Har termin d. 29. Sep, så dagen efter dig - og syntes da også bare tiden siden uge 30/31 er gået stærkt..

Bøvler også meget med plukveer, og så ellers ømme ribben, av av..

Men ihh hvor kan jeg godt forstå du glæder dig til lille Isabella kommer ud, her glæder mig også bare helt vildt til at vores lille guldklump kommer, vores dejlige lille Kian

Anmeld

29. august 2010

Alberts/

jeg har termin om en uge(; den 5 sep(;

syntes tiden er gået enorm stærk, håber snart den lille finder vej ud(;

Anmeld

29. august 2010

bette

har termin d. 19 sep. og er godt utålmodig..  

3 uger to go.. så må tiden godt bare gå...lidt tjep tak.

døjer meget med bækkenløsning, plukveer der gør virkelig nas. 

og i nat havde jeg små veer men de blev ikke til mere.. suk

er SÅ klar til hendes ankomst.

Anmeld

29. august 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Hehe er godt nok sat til starten af november men glæder mig LIGESÅ meget som du gør smiler.. Held og lykke med fødslen

Knus Sussie 28+5

Ligesom mig  Nadia 30+5

Anmeld

29. august 2010

gruener

Hej med jer

Jeg har termin d. 12 sep, men skal sættes i gang på tirsdag, grundet enorme mængder vand i kroppen, bækkensmerter og risiko for udvikling af svangerskabsforgiftning.. Ihh jeg er godt nok spændt.. Nøj hvor jeg glæder mig til at få ham ud.. Nu har jeg også gået sygemeldt siden uge 13..... Så det bliver rart at se resultatet af smertehelvede  

Held og lykke til alle jer med snarlig termin..

Kram sara 38+0

Anmeld

29. august 2010

Muffinmor

Har termin 13 sep og for faaaan jeg glæder mig. har de sidste 3 dage bare haft sådan en mærkelig fornemmelse i kroppen og i nat haft ondt så jeg håber min krop gør sig klar til en forestående fødsel ville være så super perfekt hvis det blev i den kommende uge. Helst i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.