hvordan ende det ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Anonym trådstarter

Hej skønne kviner

Men om barnløshed skulle betales af egen lomme ? hva med dem som er i behandling for barnløshed, skal de også til og betale ? hva kommer det ca til og koste. hva hvis man skal i behandling hos sin gynækolog, gør det en forkel. jeg er forvirret ?

Hva ved i andre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen nu er der 12 der har været inde og kigge ???

Anmeld

28. august 2010

MM1987

Jeg ved ikke om det gælder for dem der allerede er inde i systemet, men synes det mest logiske ville være at det ikke gælder for dem der er igang, men så igen, jeg synes også det er logisk at man ikke selv skal betale, men det skal man jo til. Så der må jeg være dig svar skyldig. 

Vi har valgt at gå til en privatklinik da vi synes det er blevet for stressende hos det offentlige fordi der er så mange der gerne vil starte behandling inden loven træder i kraft. 

Hos IVF klinik Odense koster det 20.000 for et IVF forsøg og vi har så lavet en kontrakt på 3 forsøg til 39.000 kr, hvor der er en masse inkl. 

Det er meget billigere med insemination, du kan se priserne på klinikkernes hjemmeside. 

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

puha, det lyder af mange penge

Anmeld

28. august 2010

MM1987

Anonym skriver:

puha, det lyder af mange penge

Det er jo relativt, men ja - det er da de færreste der bare kan betale 20.000 kr. 

Har søgt lidt på nettet, og lov forslaget bliver først endelig fremsat til oktober, så det er derfor endnu ikke sikker hvordan det kommer til at virke i praksis. Altså ved man endnu ikke om folk der allerede er i behandling kan fortsatte deres behandling på det offentliges regning, eller hvilke undtagelser der vil være, for synes de har nævnt at der stadig ville være nogen som ikke skulle betale, pga andre forhold.

Anmeld

29. august 2010

klmf

Eftersom det ikke er vedtaget og dermed endeligt nedskrevet, hvilke vilkår der er, så er det lidt svært at svare på... Men mit bud er, at dem, der allerede er gået i gang går under de gamle regler og dem, der starter 1.januar 2011 og derefter går under de nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.