kan det være stress?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. august 2010

denlille

Hej piger

Jeg har de sidste 4 dage følt mig som var jeg i en "osteklokke". Samtidig er jeg bare helt enormt træt,vil bare sove når ungerne er puttet. ´Jeg har også haft det som om jeg havde lidt synsforstyrrelse den anden aften-som om der var små prikker.Jeg har det som om jeg ikke rigtig er til stede og er mig selv. Jeg har selvfølgelig en travl hverdag som alle andre med 2 små børn,et arbejde og en hverdag der skal hænge sammen. Men er ellers glad går ikke og er deprimeret eller noget..men jeg tænker om det kan være begyndene stress?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

K.Rehder

Hej Spætte.

Du bliver nød til at sætte farten ned og tage lidt tid til dig selv så snart muligheden byder sig. Det er typsike tegn på stress og gøt du ikke noget ved det bliver det kun værre og værre uden man selv når at lægge mærke til det.

Blev selv for 2½ år siden indlagt på Rigshospitalet med stess, og havde i starten samme symptomer som du oplever nu. Jeg havde dog ingen børn jeg skulle passe, men en blanding af en rigtig dårlig arbejdsplads og et ægteskab med psykisk tyrani dagligt, og en familie der boede 300 km væk- Alt dette til sammen fik langsom min krop til at lukke ned! startede med små ting såsom hovedpine, og de ting du har beskrevet. Derud over fik jeg også problemer med hukommelsen...Det endte til sidst i voldsomme mavesmerter som ingen vidste hvor kom fra, på trods af diverse scanninger og kikkertundersøgelser og min vægt røg ned 39-40 kg. og jeg blev indlagt for at få vægten op igen. Jeg tog derfor en voldsom beslutning om at få ryddet op i mit liv en gang for alle, men blev nød til det hvis jeg nogensinde skulle få en normal hverdag igen hvor jeg kunne fungere. Jeg valgte derfor at lade mig skille fra min mand (havde kun været gift 1 år), sælge min lejlighed, sige mit job op og flytte tilbage til jylland hvor jeg kommer fra. Havde bare brug for at være i nærheden af min familie hvilket jeg ikke havde været i godt 4 år. Den dag idag har jeg aldrig haft det bedre! Har en dejlig kæreste, to skønne hunde, et lækkert hus og venter nu vores første barn! Det kan SAGTENS betale sig at lave nogle ofringer eller i hvert fald nogle radikale ændringer for at passe på sig selv. Kan man ikke hjælpe sig selv er man heller ikke i stand til at hjælpe andre!

Så pas nu godt på dig selv og gå et gear eller to (om nødvendig) ned..det kan betale sig og ikke mindst dine børn vil kunne mærke en STOR forskel for de får meget mere ud af deres mor...og du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål.

Mange hilsner fra Kristina

Anmeld

29. august 2010

denlille

Hjesa

Mange tak for dit svar..Jeg vil se lm det hjælper hvis jeg geare lidt ned og lader min mand overtage..Ellers må jeg gå til min læge óg bede om en sygemelding for at rende rundt i denne osteklokke er bestemt ikke særlig rart..Mit overskud tiol det hele er også helt nede..Håber jeg er mig selv igen hver dag jeg står op men desværre nej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.