Babymøde???????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Svei

jeg er ikke så vildt meget herinde og nu ser jeg det der møde i morgen pludselig er blvet det ene andet og tredje sted....øv, troede bare det var at mødes som aftalt...men kunne godt tænke mig at høre hvem der kommer og hvor de kommer henne?

Selv ville jeg gerne ud i den friske skønne august luft HVIS vejret er fint...men altså, kommer jo også an på hvem der kommer hvor, var jo nogle stykker jeg meget gerne ville møde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Eva. skriver:

jeg er ikke så vildt meget herinde og nu ser jeg det der møde i morgen pludselig er blvet det ene andet og tredje sted....øv, troede bare det var at mødes som aftalt...men kunne godt tænke mig at høre hvem der kommer og hvor de kommer henne?

Selv ville jeg gerne ud i den friske skønne august luft HVIS vejret er fint...men altså, kommer jo også an på hvem der kommer hvor, var jo nogle stykker jeg meget gerne ville møde..

Jeg har fulgt meget med, for ville gerne mødes.. 

Men lige nu sidder jeg lidt og har opgivet da jeg så ville tilmelde mig var der 3 steder?? 

Og ja der var der nogle mennekser jeg rigtig gerne ville møde

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. august 2010

Svei

s.tina skriver:

Jeg har fulgt meget med, for ville gerne mødes.. 

Men lige nu sidder jeg lidt og har opgivet da jeg så ville tilmelde mig var der 3 steder?? 

Og ja der var der nogle mennekser jeg rigtig gerne ville møde

Hvor er det ærgeligt-.....kan ikke helt se hvorfor det ikke bare blev ved kongens have og så evt fields hvis det tissede ned i morgen kl.10...øv...jeg tror også bare jeg tager en flyttedag i stedet så...

Anmeld

28. august 2010

smokin

Eva, jeg synes det er blevet for uoverskueligt og mødet er blevet splittet i 3 dele..

Anmeld

28. august 2010

Svei

Zette skriver:

Eva, jeg synes det er blevet for uoverskueligt og mødet er blevet splittet i 3 dele..

Det er super ærgerligt....hvad gik der lige galt...

Anmeld

28. august 2010

smokin

Eva. skriver:

Det er super ærgerligt....hvad gik der lige galt...

Vejret? Jeg gider ikke ud med Malou i regnvejr for hun er ikke så god til at ligge i barnevognen for længe af gangen. Så foreslog en anden at vi kunne tage i fields hvis det regnede... Men så var der andre der "i hvert fald IKKE gad komme så"..

Pas...

Jeg har en date med Christina (lulupo) snarest - og der synes jeg du skal komme. Bare os tre og bebser på café.

Anmeld

28. august 2010

Svei

Zette skriver:

Vejret? Jeg gider ikke ud med Malou i regnvejr for hun er ikke så god til at ligge i barnevognen for længe af gangen. Så foreslog en anden at vi kunne tage i fields hvis det regnede... Men så var der andre der "i hvert fald IKKE gad komme så"..

Pas...

Jeg har en date med Christina (lulupo) snarest - og der synes jeg du skal komme. Bare os tre og bebser på café.

Ok...men vejret har da ellers været super i dag...altså hvis det var godt ville det jo være nemt men regnvejr ville jeg heller ikke gide, men så er plan B vel bare Fields...

Og ja, jeg vil super gerne komme, hvis jeg må..

Anmeld

28. august 2010

smokin

Eva. skriver:

Ok...men vejret har da ellers været super i dag...altså hvis det var godt ville det jo være nemt men regnvejr ville jeg heller ikke gide, men så er plan B vel bare Fields...

Og ja, jeg vil super gerne komme, hvis jeg må..

Ja vi har også været ude hele dagen og rydde op i haven og bære møbler ind.Men vejret på DMI ser ikke så godt ud.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

Skal det helst være en weekend med dig eller har du fri en af hverdagene?

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

VIL rigtig gerne møde dig.. Men kommer ikke til kbh imorgen....

Skal ind til svigerforældre imorgen...

Anmeld

28. august 2010

Lady Marion <3

Hvorfor kan aftalen ikke bare være sådan .. Kgs have som planlagt   Fields hvis det regner , så kan vi alle ses præcis som efter planen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.