Pia. se her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2010

smokin

Jeg kunne ikke lige sende billedet til dig, så du får det her

Kassen er 97 lang, 71 bred (hvor hver pind inde i kassen fjerner 10 cm) og 40 høj (med udskæring foran til at hunden kan hoppe ind) i cm selvfølgelig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

smokin

29. august 2010

Pia.

Den ser super fin ud... Men tror du den er stor nok til en (allerede) meget tyk labrador ? - dem jeg har set på nettet er meget større... jeg prøver lige at måle hende så vender jeg tilbage...

TUSIND TAK, du er en skat...

Anmeld

29. august 2010

smokin

Pia. skriver:

Den ser super fin ud... Men tror du den er stor nok til en (allerede) meget tyk labrador ? - dem jeg har set på nettet er meget større... jeg prøver lige at måle hende så vender jeg tilbage...

TUSIND TAK, du er en skat...

Den er stor nok hvis din hund måler under 97 cm fra halespids til snude. hvad vejer hun ca? Lemon vejer 25 kg.

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Zette skriver:

Den er stor nok hvis din hund måler under 97 cm fra halespids til snude. hvad vejer hun ca? Lemon vejer 25 kg.

hun vejer 30 kilo men er også lidt tyk - Og lige nu hvor hun har et par uger til termin ved jeg det faktisk ikke... skal op og have hende vejet i næste uge...

Men jeg vil meget gerne have den søde.... finder lige ud af hvornår det passer af få den hentet...

Stort knus og igen mange mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.