Gravid trods negativ test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mathildebc

Hej Piger

Jeg er helt ny herinde, men har et spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med at blive klogere på

Jeg ønsker ligesom mange af jer andre herinde brændende at blive mor Derfor er jeg bange for at det er min psyke der spiller mig et puds...

Men sagen er den at min mens er forsinket (dog kun 1 døgn, men stadig intet tegne på den idag) Jeg testede i morges og den var negativ 

Jeg har de sidste 7-10 dage haft øget tissetrang, spist meget uden at være blevet "ordentlig" mæt, har haft hovedpine oftere end jeg plejer og er "flad" og træt ofte (sover meget normalt, men er næsten umulig at få ud af sengen inden 10) Ved ikke om det er min psyke der spiller mig et puds, da jeg jo har et ønske om at blive mor 

Andre der har prøvet noget lign?? 

Kh Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

SoffiLine

Hej

I starten af året da min kæreste & jeg forsøgte at blive gravide var der mange gange hvor jeg troede den var "der".

Men blev skuffet hver gang, alle tegnene var der. Men øv, den var der ikke.

Gik og tænkte så meget over det hele tiden, til sidst skænkede jeg det ikke længere end tanke & der gik 5 måneder og så var den der.

Krydser fingre for dig 

Knus Soffi 11+1

Anmeld

28. august 2010

Mathildebc

Kan du nok have ret i og jaa, man håber og håber og håber og så bliver kroppen nok mærkelig til sidst

Jeg prøver at skyde tanken lidt fra mig og håber på at det giver pote så

Så må vi se om min mens. gider melde sin ankomst en af dagene

Anmeld

28. august 2010

LK88

Det kan sagtens være din underbevidsthed..

Men for egen sammenligning var min test negativ indtil jeg var gået 5. dage over tid.

Anmeld

29. august 2010

Mathildebc

Jeg krydser fingre

Den har stadig ikke meldt sin ankomst idag søndag så prøver at teste igen i løbet af ugen hvis den stadig ikke er kommet

Anmeld

29. august 2010

Chrizzer

Jeg hopper med på vognen, har heller ikke fået mens endnu. Skulle have haft det fredag/lørdag. Jeg har også taget en negativ test. Min kæreste og jeg går abre ud fra jeg ikke er gravid så. Og så må vi se dagene an. Men det er da lidt irriterende den mens ikke vil komme, så man bare kan komme videre med at forsøge

Krydser for os

Anmeld

29. august 2010

Mathildebc

Godt at høre at der er andre der er i samme vogn... 

Men ja det er super irriterende, for inderst inde bliver man jo ved med at håbe og tro når den dumme mens ikke gider melde sin ankomst.. eller bare give et tegn til at den er på vej...  

Men jaa vil også gerne videre i teksten nu hehe..

Så ja vi krydser alt for os 

Anmeld

1. september 2010

Mathildebc

Testede igen idag og igen en negativ øv øv..

kan den dumme mens ikke bare komme nu så man kan komme videre.. (er nu gået 5 dage over)

Anmeld

1. september 2010

Marco2

Mon ikke bare den så springe en gang over? Det sker når man er så fokuseret på at ville være gravid, at kroppen spiller én et pus.

AG

Anmeld

1. september 2010

Maalene

Mathildebc skriver:

Testede igen idag og igen en negativ øv øv..

kan den dumme mens ikke bare komme nu så man kan komme videre.. (er nu gået 5 dage over)

Ihh... Hvor må det være frustrerende

Ville selv gå ud af mit gode skind, hvis jeg ikke fik min mens og testen var negativ...

Men se det fra den lyse side: Så længe frøken rød ikke er kommet på besøg - så er muligheden for, at du er gravid der jo stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.