Anna-jonas skriver:
Godt at i fik et nyt kamera, for det er bare sådan nogle dejlige billeder, af de to dejlige tøser. Sikke Bianca flirter, på billedet fra gyngen, hva'??
Her har vejret været sådan lidt øv, med kraftige byger ind imellem..............og vi har haft to trætte og bøvlede børn, der hverken ville det ene, eller det andet. Ida stod op kl. 5.45, og fik da også lige vækket Anna, på vejen ud af soveværelset.............ØV! Vi har intet nået herhjemme, men har da været ude at handle. Ida faldt først i søvn her kl. 16.15................aner ikke hvad der gik af hende.
Knus Mette
Fuldmåne eller noget?
Celina vågnede nemlig også ved 4:30 tiden. Det sker ind imellem, men hun plejer bare at få en sut eller en tår vand, og så sove videre. Men i morges, kunne hun slet ikke falde til ro igen. Klokken blev næsten 7, før hun sov lidt mere. Og så vågnede hun lidt i 8, klar til at stå op
......Så kan mor her jo bare lære at gå tidligere i seng!
Celina sov sin vanelige 1½ times middagslur, mens Bianca skippede den idag. Så i aften, når engang der bliver ro fra både børn og dyr, så tror jeg på, at jeg også lander tungt i sofaen!
Kenneth er nemlig på dobbelt-døgnvagt, så jeg har været alene med dem begge både igår og idag... Men trods den noget urolige nattesøvn, så har jeg dog to utrolig omgængelige og glade piger. Og det gør jo en verden til forskel, fremfor to trætte og brokkende piger (som kan køre en mor i sænk på ganske kort tid!)
Anmeld