Billeder fra legepladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2010

JustAnotherName

Jeg har lige en masse billeder fra idag, hvor vejret er så skønt, hvor mine piger har været på legepladsen og lege.

Hermed også en opfordring til, at I andre deler jeres legeplads-billeder af Jeres guldklumper....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

anna-jonas

Godt at i fik et nyt kamera, for det er bare sådan nogle dejlige billeder, af de to dejlige tøser. Sikke Bianca flirter, på billedet fra gyngen, hva'??

Her har vejret været sådan lidt øv, med kraftige byger ind imellem..............og vi har haft to trætte og bøvlede børn, der hverken ville det ene, eller det andet. Ida stod op kl. 5.45, og fik da også lige vækket Anna, på vejen ud af soveværelset.............ØV! Vi har intet nået herhjemme, men har da været ude at handle. Ida faldt først i søvn her kl. 16.15................aner ikke hvad der gik af hende.

Knus Mette

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Godt at i fik et nyt kamera, for det er bare sådan nogle dejlige billeder, af de to dejlige tøser. Sikke Bianca flirter, på billedet fra gyngen, hva'??

Her har vejret været sådan lidt øv, med kraftige byger ind imellem..............og vi har haft to trætte og bøvlede børn, der hverken ville det ene, eller det andet. Ida stod op kl. 5.45, og fik da også lige vækket Anna, på vejen ud af soveværelset.............ØV! Vi har intet nået herhjemme, men har da været ude at handle. Ida faldt først i søvn her kl. 16.15................aner ikke hvad der gik af hende.

Knus Mette

Fuldmåne eller noget?

Celina vågnede nemlig også ved 4:30 tiden. Det sker ind imellem, men hun plejer bare at få en sut eller en tår vand, og så sove videre. Men i morges, kunne hun slet ikke falde til ro igen. Klokken blev næsten 7, før hun sov lidt mere. Og så vågnede hun lidt i 8, klar til at stå op   ......Så kan mor her jo bare lære at gå tidligere i seng!

Celina sov sin vanelige 1½ times middagslur, mens Bianca skippede den idag. Så i aften, når engang der bliver ro fra både børn og dyr, så tror jeg på, at jeg også lander tungt i sofaen!

Kenneth er nemlig på dobbelt-døgnvagt, så jeg har været alene med dem begge både igår og idag... Men trods den noget urolige nattesøvn, så har jeg dog to utrolig omgængelige og glade piger. Og det gør jo en verden til forskel, fremfor to trætte og brokkende piger (som kan køre en mor i sænk på ganske kort tid!)

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Årh jow, hvis I andre vil dele legeplads-billeder, så behøver de jo altså ikke være taget idag   .... Det må selvfølgelig også meget gerne være af Jer selv der tosser rundt på en legeplads  

Anmeld

28. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Sikke nogle søde,dejlige tøser,de ser bare ud til at hygge sigHar ikke lige nogen fra en legeplads,men sådan her ser Alexander ud når han har stukket hele hovedet ned i sandkassen og spist sand!

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Pernilleh skriver:

Sikke nogle søde,dejlige tøser,de ser bare ud til at hygge sigHar ikke lige nogen fra en legeplads,men sådan her ser Alexander ud når han har stukket hele hovedet ned i sandkassen og spist sand!

Hahaha, lille lømmel    Hvor er billede 2 og 4 bare genialt søde/sjove.

Anmeld

28. august 2010

lion

Vi var tilfældigt også på legepladsen i dag, det lovede vi Cassandra på vej hjem fra vuggestuen i går.

Julius var også med på legepladsen for at "lege" for første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.