Nu med to streger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Riksen

Næ, hvor dejligt! Det er sørme nogle flotte streger, du har fået. Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Chr-Hei

Hej...

Det er ikke for at snage men ku se på din profil du havde oprettet et indlæg ca ti dage før dette hvor du var gået ni dage over tid...

Må man have lov at spørge Hvorlangtid gik du over tid før du testede positiv.. Er selv gået 17 dage over nu .. Men har ik turdet ta en test de sidste ti dage i frygt for blive skuffet..

Anmeld

1. september 2010

Mamalou

Heidi-ra skriver:

Hej...

Det er ikke for at snage men ku se på din profil du havde oprettet et indlæg ca ti dage før dette hvor du var gået ni dage over tid...

Må man have lov at spørge Hvorlangtid gik du over tid før du testede positiv.. Er selv gået 17 dage over nu .. Men har ik turdet ta en test de sidste ti dage i frygt for blive skuffet..

Hejsa

Du må gerne snage

Jeg kan desværre ikke svare dig helt præcis på det. Jeg har haft min sidste "periode" den 30. juni, men testede først positiv den 28. august - efter en periode, hvor jeg ikke rigtig har testet. Jeg testede den 28. fordi jeg mine bryster blev ømme og derfor turde jeg godt!

Jeg har ikke været hos lægen endnu, men når jeg ved hvor langt jeg er henne - det håber jeg han kan hjælpe mig med at blive klog på - så skal jeg give besked!

Har du nogle symptomer, der kunne tyde på at du er gravid?

Kh. Lou

Anmeld

1. september 2010

Chr-Hei

Det jeg glad for (:

Årh lyder da også dejligt... Må virkelig være skønt med de to streger...

Jamen jeg er MEGET træt og sløv hele tiden, render meget på toilet, er utrilpas i maven, spiser meget mere end jeg plejer uden føle mig mæt.. trang til slik hele tiden hvilket ik er normalt her.. og MANGE humørsvingninger.. (hvilket kæresten sys er ret slemme) Men ellers ik og ved egentlig ikk om det er væsentlige nok grunde eller kan være grund dertil.. (har jo aldrig prøvet det)

Og forresten tillykke med de to streger... (:

Du mp da gerne lige skrive når du ved det.. For har læst mig frem til nogle først kan teste positiv sent..

Anmeld

1. september 2010

Chr-Hei

Sveder ogs meget mere end normalt.. Det så ret nitten(:

Anmeld

2. september 2010

Mamalou

Tror du ikke at du skal prøve at test? Der sker da i hvert fald et eller andet med dig  Der er selvfølgelig mulighed for at testen kun viser en streg, men uvisheden kan også gøre en tosset?

Jeg skal til lægen mandag for at få fastlagt hvor langt jeg er henne... Det bliver spænende 

Anmeld

2. september 2010

Silas&Mille

Heidi-ra skriver:

Det jeg glad for (:

Årh lyder da også dejligt... Må virkelig være skønt med de to streger...

Jamen jeg er MEGET træt og sløv hele tiden, render meget på toilet, er utrilpas i maven, spiser meget mere end jeg plejer uden føle mig mæt.. trang til slik hele tiden hvilket ik er normalt her.. og MANGE humørsvingninger.. (hvilket kæresten sys er ret slemme) Men ellers ik og ved egentlig ikk om det er væsentlige nok grunde eller kan være grund dertil.. (har jo aldrig prøvet det)

Og forresten tillykke med de to streger... (:

Du mp da gerne lige skrive når du ved det.. For har læst mig frem til nogle først kan teste positiv sent..

Hvis du er gået 17 dage over tid, tror jeg godt du kan tage en test og med de 'symptomer' du beskriver lyder det ikke helt usandsynligt at der er bid. Men der er intet der er sikkert før du har taget en test

Til TS:

Stort tillykke med de to streger

Anmeld

2. september 2010

Chr-Hei

HEhe ja må nok heller få taget den test hehe .. eer bare li med tage sig sammen .. (: For man hører jo så meget om det er psyken

Anmeld

2. september 2010

Misa

Stort tillykke

Anmeld

2. september 2010

Mamalou

Heidi-ra skriver:

HEhe ja må nok heller få taget den test hehe .. eer bare li med tage sig sammen .. (: For man hører jo så meget om det er psyken

Der kan jo været to positive streger...

Giv lyd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.