Hej Tøser...
Ja, jeg havde skrevet mig på til og komme til mødet imorgen sammen med min datter, men må desværre melde fra...
Grunden til jeg melder fra, er fordi jeg på 2½ mdr, har mistet 3 ud af 4 bedsteforældre(de sidste to indenfor de sidste 17 dage), og den ene igår den 27 aug, og ham(morfar) sad jeg ved da han dødede, og det er altså noget af en kamel og sluge, og se sin morfar tage sit sidste åndedræt!!! 
Så jeg er mærket af alle de dødsfald, og kan mærke nu, at jeg kan ikke lige klare så meget mere lige pt... Kan i hvert fald intet klare der har med død og gøre, puha...!!! Jeg har ikke sovet meget i nat, fordi jeg har tænkt på min morfar som jeg var tæt knyttet til, og nu kan jeg bare se ham for mig, hvor han tager sin sidste indånding, og det er ikke det billede man ønsker og have i hovedet af en man elsker så højt!!!
Så jeg er godt træt
Men kan ikke lægge mig, for kan ikke lade vær med og tænke..... Vi skal så ud og synge han ud her 14.45 og se ham en sidste gang, og ved jeg bryder sammen der, selvfølgelig er det også tilladt, men har altid haft det dårligt med og græde foran andre...
Og er samtidig spændt på hvordan jeg kommer til og tage det, når jeg også skal starte nyt arbejde på onsdag, synes det hele kommer ned over mig nu, eller hvordan man kan sige det!!! Der er mange ting og tænke på... Og går og er ked af det indeni hele tiden
Ja, ville egentlig ikke så meget med indlægget, andet end sige jeg melder fra imorgen!!!! Men håber alle I andre, får en super fantastisk dag...
Knus
Anmeld