Ihhh altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Tina2

Nu kommer det tæt på.... Thomas har lige pustet fødekarret op med den medfl. pumpe, og det tog faktisk omkring 15 min, så han tager kompressoren med hjem, så tager det nemlig kun 2-3 min...

Har ikke testet endnu hvor lang tid det tager at fylde det op, men det gør vi her en af dagene... Var lige oppe at sidde i det og det virker bare MEGET mere komfortabelt og støttende end de store plastickar de har på sygehuset..... Måske fordi det her er mindre og siderne er blødere....

Hvor jeg bare GLÆDER mig! Håber virkelig det kommer til at gå ligeså let som da jeg fødte Milas i vand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tina2 skriver:

Nu kommer det tæt på.... Thomas har lige pustet fødekarret op med den medfl. pumpe, og det tog faktisk omkring 15 min, så han tager kompressoren med hjem, så tager det nemlig kun 2-3 min...

Har ikke testet endnu hvor lang tid det tager at fylde det op, men det gør vi her en af dagene... Var lige oppe at sidde i det og det virker bare MEGET mere komfortabelt og støttende end de store plastickar de har på sygehuset..... Måske fordi det her er mindre og siderne er blødere....

Hvor jeg bare GLÆDER mig! Håber virkelig det kommer til at gå ligeså let som da jeg fødte Milas i vand

ha haaaaaaaaa sikke en skøn pool

Anmeld

28. august 2010

Tina2

Ni-ko-li-ne skriver:

ha haaaaaaaaa sikke en skøn pool

Yes, den er jo lavet til formålet, så helt perfekt :-)

Anmeld

28. august 2010

Bare mig..

Nok en god ide, som du selv siger, at få fat på noget der er lidt hurtigere at puste op, så man ikke får stress over det

Men den ser dejlig ud.. Ja, den på sygehuset gjorde sgu ondt at ligge hen over, så den der ser meget bedre ud..

Mange gange held og lykke med det hele.. hvornår er det du har termin?

Anmeld

28. august 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nok en god ide, som du selv siger, at få fat på noget der er lidt hurtigere at puste op, så man ikke får stress over det

Men den ser dejlig ud.. Ja, den på sygehuset gjorde sgu ondt at ligge hen over, så den der ser meget bedre ud..

Mange gange held og lykke med det hele.. hvornår er det du har termin?

Ja, da jeg fødte Milas syntes jeg faktisk jeg brugte mange kræfter på at holde mig oppe, og det var nærmest lidt for stort til at jeg kunne sidde helt godt i det, for der var ikke rigtig nogen form for støtte.....

Det her er lige den rette str og form:-)

Imorgen har jeg 3 uger til termin, kunne dog ønske hun kom lidt før, det gjorde Filuca:-) 5 dage før....

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YAY, nu er det snart!!!! Og er du da vimmersvej hvor jeg glæder mig til at se indholdet af den smukke mavse!! Jubii...

Ser faktisk slet ikke helt tosset ud med sådan et kar! Må man også få sådan et uden man skal føde!?

Anmeld

28. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

YAY, nu er det snart!!!! Og er du da vimmersvej hvor jeg glæder mig til at se indholdet af den smukke mavse!! Jubii...

Ser faktisk slet ikke helt tosset ud med sådan et kar! Må man også få sådan et uden man skal føde!?

Ha ha, det tror jeg bestemt godt man må;-) Nogle beholder det jo som badebassin til ungerne, jeg sælger det dog igen:-)

Glæder mig også virkelig meget til at se hende snart!!!! Om hun ligner de andre to, hvor stor hun er (hun er jo skønnet til at blive mindre end de andre), hvordan hun er osv.... Uhh, jeg GLÆDER mig til at få en lille bebs igen

Anmeld

28. august 2010

Bare mig..

Tina2 skriver:

Ja, da jeg fødte Milas syntes jeg faktisk jeg brugte mange kræfter på at holde mig oppe, og det var nærmest lidt for stort til at jeg kunne sidde helt godt i det, for der var ikke rigtig nogen form for støtte.....

Det her er lige den rette str og form:-)

Imorgen har jeg 3 uger til termin, kunne dog ønske hun kom lidt før, det gjorde Filuca:-) 5 dage før....

ja sådan havde jeg det også.. jeg gled helt vildt i det kar, og det plastik de lagde i bunden var sgu noget L***, for det sad mellem balderne på mig og noget der irriterer på den måde under en fødsel er ikke det bedste..

Uha, det er jo lige om meget meget snart var.. jamen jeg krydser for 5 dage før tid så held og lykke glæder mig til at hører mere

Anmeld

28. august 2010

mariamiss6

Giiiiiid det var mig..... Men jeg er faktisk ikke engang gravid, og ja faktisk har jeg ikke engang ham der faren til at hjælpe mig med det LOL....

Det ser faktisk ud til at være et lækkert fødekar det der

Anmeld

28. august 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

ja sådan havde jeg det også.. jeg gled helt vildt i det kar, og det plastik de lagde i bunden var sgu noget L***, for det sad mellem balderne på mig og noget der irriterer på den måde under en fødsel er ikke det bedste..

Uha, det er jo lige om meget meget snart var.. jamen jeg krydser for 5 dage før tid så held og lykke glæder mig til at hører mere

Ja det plastic der de putter i sidder jo i folder på bunden, det var faktisk lidt træls.....

Og tak! Ku være dejligt om hun kom lidt før tid :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.